باید از نقاط ضعف پرسپولیس استفاده کنیم

سرپرست تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه به دنبال بُرد در دربی هستیم، گفت: باید از نقاط ضعف حریف در این بازی استفاده کنیم.

به گزارش مشرق، پرویز مظلومی در حاشیه تمرین امروز آبی پوشان در مورد دربی نود و چهارم گفت: خوشبختانه بازیکنان ما از لحاظ روحی و روانی شرایط خوبی دارند. آنها تمام تلاششان را در این هفته انجام دادند تا با آرامش تمرین کنند و وارد حاشیه نشوند.

وی ادامه داد: با توجه به تجربه‌ای که در دربی‌های گذشته دارم، تیمی که با آرامش وارد زمین شود، موفق خواهد بود. بچه‌های ما این موضوع را رعایت کرده و آماده این بازی بزرگ هستند.

بیشتر بخوانید:

فکری: به فکر خلق نماد نیستم/ جایگاه پرسپولیس نباید باعث غرور ما شود

سرپرست تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: با تمام احترامی که برای رقیب قائل هستم، ما به دنبال این هستیم که سه امتیاز این دیدار را از آنِ خود کنیم تا بتوانیم هم صدر جدول را حفظ کنیم و هم فاصله امتیازهایمان را با حریف بیشتر کنیم. درست است که پرسپولیس در سه بازی گذشته‌اش فقط تساوی به دست آورده اما ما آنها را دستکم نمی‌گیریم و به دنبال خوشحال کردن هوادارانمان هستیم.

وی در ادامه گفت: کادر فنی ما آنالیز خوبی از حریف داشته، نقاط ضعف تیم را شناسایی کرده و به دنبال این هستیم تا از نقاط ضعف آنها استفاده کرده و نقاط قوتشان را ببندیم تا دچار مشکل نشویم.

مظلومی در پایان خاطرنشان کرد: ما به دنبال برد در این دیدار هستیم و مطمئن باشید تلاش می‌کنیم دست پُر از زمین خارج شویم.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    2 2
    اره با ارامش وارد زمین شدی که ۴تایی شدی
  • zohreh IR ۱۹:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    0 0
    5 الی 6 پنالتی پرسپولیس در دربی ها طلبکار است.عدالت در ایران مرده است. دربی تهران محکوم می کنیم. خوردن پول بیت المال محکوم می کنیم.پولهای کثیف ورزش را محکوم می کنیم.
    • IR ۲۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
      0 0
      دست پیش رو نگیر پیروزی ۷ پنالتی بدهکار است و با لطف داوری اینجا قرار گرفته

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس