کد خبر 1166262
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۷
"بدترین مسی" در صدر بهترین گلزنان لالیگا

با وجود اینکه از عملکرد مهاجم بارسلونا انتقاد می شود این بازیکن در صدر جدول برترین گلزنان لالیگا قرار دارد.

به گزارش مشرق و به نقل از آس، لیونل مسی در پیروزی ۴ بر صفر بارسلونا مقابل گرانادا توانست مانند آنتوان گریزمان دبل کند و به صدر جدول برترین گلزنان لالیگا صعود کند. این اتفاق در حالی رخ داد که افراد زیادی معتقدند ستاره آرژانتینی مانند گذشته تاثیرگذار نیست.

کاپیتان بارسلونا با دو گلی که برابر گرانادا به ثمر رساند از جرارد مورنو ۱۰ گله پیشی گرفت. پیش از هفته هجدهم دو مهاجم به همراه لوییس سوارس و یاگو آسپاس در صدر در کنار هم قرار گرفته بودند. مورنو جمعه شب برای سلتاویگو گلزنی کرد اما دبل مسی موجب شد به جایگاه دوم سقوط کند. سوارس به خاطر لغو دیدار اتلتیکومادرید و اتلتیک بیلبائو نتوانست به میدان برود و آسپاس هم مشکل جسمانی دارد.

بیشتر بخوانید:

مسی تنور رقابت با رونالدو را داغ کرد

مسی دوباره به روزهای همیشگی اش برگشته و در بالاترین جایگاه برای کسب پیچیچی (جایزه بهترین گلزن لالیگا) قرار دارد. او تاکنون هفت بار این جایزه را به دست آورده است که رکوردی بی نظیر محسوب می شود. ستاره آرژانتینی پیش از توانسته بود از رکورد تلمو سارا با شش پیچیچی عبور کند. 

کاپیتان بارسا اگر کمی خوش شانس بود می توانست برابر اتلتیک بیلبائو گل های بیشتری به ثمر برساند اما دو بار ضربه اش با تیرک برخورد کرد. در هر صورت با دو گلی که دیشب به ثمر رساند تعداد گل هایش را با پیراهن بارسلونا به ۶۴۸ رساند. 

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • امین IR ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
    1 0
    خیلی عالی لیونل مسی
    • ♧Ali.~Gamaing ~♧ IR ۱۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
      0 0
      مسی یک استعداده نه یک استعداد ساختگی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس