کد خبر 1166147
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۸
واکنش پوچتینو بعد از کسب نخستین پیروزی با PSG

سرمربی آرژانتینی پاری سن ژرمن از عملکرد تیمش در دیدار برابر برس ابراز رضایت کرد. او درباره بازگشت نیمار هم سخن به میان آورد.

به گزارش مشرق و به نقل از RMC، در حساس‌ترین بازی هفته نوزدهم رقابت های لیگ فرانسه پاری سن ژرمن میزبان استاد برس بود و توانست با سه گل به پیروزی دست پیدا کند. این نخستین پیروزی تیم با پوچتینو بود.

این مربی آرژانتینی بعد از بازی گفت: تاکنون من دو بازی هدایت تیم را برعهده داشتم و در مجموع از عملکرد تیم راضی هستم. از بازیکنان تشکر می کنم. کاملا احساس می کنم که دستورات  تاکتیکی را به خوبی اجرا می کنند. از تماشاگران هم به خاطر استقبالی که از من داشتند تشکر می کنم. من بعد از 18 سال دوباره به پارک دو فرانس برگشتم و شب زیبا و  خاطره انگیزی را تجربه کردم.

بیشتر بخوانید:

اولین خواسته پوچتینو در پاریس

او ادامه داد: کیلیان ام باپه بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشت و چند فرصت گلزنی را خلق کرد اما متاسفانه گلزنی نکرد اما ایکاردی بعد از مدتها دوری از میادین با گلزنی برگشت و این بسیار مهم است. او هنوز آماده  نیست و این طبیعی است.

پوچتینو درباره بازگشت نیمار گفت: هنوز نمی دانم که نیمار چه وقت برمی گردد. فعلا منتظر گزارش کادر پزشکی هستم. ادریس گایا هم دچار ناراحتی از ناحیه معده بود و به همین دلیل نتوانست ما را همراهی کند.

سرمربی آرژانتینی پاری سن ژرمن درباره استفاده از مارکینوش در قلب خط دفاعی برخلاف توخل گفت: من به همکاران مربی خود احترام می گذارم و اصلا به دنبال جنجال نیستم. به هیچ وجه نظر خود را مقدس نمی دانم اما بر این باور هستم که مارکینوش بهتر است که به عنوان مدافع آخر بازی کند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس