کد خبر 1166089
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۵
«شین بت» تلفن معترضان نتانیاهو راهک کرد - کراپ‌شده

دستگاه جاسوسی داخلی فلسطین اشغالی تلفن معترضان به نخست وزیر این رژیم را هک کرد و به محتویات آن‌ها دست یافت.

به گزارش مشرق،  رسانه‌ها گزارش دادند که شین بت (دستگاه جاسوسی داخلی رژیم صهیونیستی) تلفن معترضان به نخست وزیر رژیم صهیونیستی را هک کرده است.

وبگاه «تایمز اسرائیل» شنبه شب به نقل از شبکه ۱۳ این رژیم نوشت که شین بت تلفن آن گروه از معترضان به «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم اسرائیل که قصد داشتند وارد اقامتگاه وی در قدس اشغالی شوند را هک کرده است.

بر اساس این گزارش، شین‌بت مجوز لازم برای خواندن پیام‌های متعرضان در گوشی‌ها و جستجوی منازل  آن‌ها را بعد از تلاش معترضان در شنبه گذشته برای ورود به اقامتگاه نتانیاهو و همسرش از مقامات مربوطه کسب کرد. شین بت مدعی شده این اقدام برای حفظ امنیت فلسطین اشغالی صورت گرفته و در صورت مشاهده هرگونه تهدید با آن بر اساس قانون برخورد می‌کند. 

این در حالی است که غروب شنبه نیز معترضان مقابل خیابان‌های منتهی به اقامتگاه نتانیاهو در قدس اشغالی تجمع کردند.

منابع خبری گزارش دادند که معترضان به  نخست وزیر رژیم صهیونیستی مقابل اقامتگاه وی در «رحاویا» واقع در «میدان پاریس» در غرب قدس اشغالی در حال برگزاری تظاهرات هستند. منابع خبری افزودند که معترضان با تجمع  در تقاطع‌ها و پل‌های مختلف در فلسطین اشغالی در حال برگزاری تظاهرات علیه نتانیاهو هستند.

رسانه‌های صهیونیستی بعد از ظهر شنبه به وقت تهران نیز از انتقال بنیامین نتانیاهو»و همسر وی به مکانی امن حین برگزاری تظاهرات در شنبه گذشته مقابل اقامتگاه وی خبر دادند.  در آخرین تجمع اعتراضی مقابل اقامتگاه نتانیاهو در قدس اشغالی در شنبه گذشته، وی  و همسرش به یک مکان امن انتقال یافتند. نتانیاهو، همسرش و شماری از همراهان وی به یک اتاق امن به اقامتگاه نتانیاهو انتقال یافته و تا دریافت اطلاعات امنیتی از «شین بت» (دستگاه جاسوسی داخلی رژیم اسرائیل) مبنی بر آرام بودن اوضاع  حدود ۴۰ دقیقه در آن مکان مستقر بودند. (جزئیات بیشتر)

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    1 0
    "بر اساس این گزارش، شین‌بت مجوز لازم برای خواندن پیام‌های متعرضان در گوشی‌ها و جستجوی منازل آن‌ها را بعد از تلاش معترضان در شنبه گذشته برای ورود به اقامتگاه نتانیاهو و همسرش از مقامات مربوطه کسب کرد." عجب، شنبه مجوز گرفت ، تا شب همه رو هک کرد! اصلا بحث هک مطرح نیست، سیستم عامل اندروید و آی او اس و بلک بری کلا مال خودشونه. این یه زنگ خطر بزرگ برای کل دنیاست،در دنیای آینده کشوری که میخواد استقلال داشته باشه باید خودش تجهیزات هوشمند رو برای مردمش تولید کنه و سیستم عاملش زیر نظر خودش باشه، وگرنه با یه کلیک از اون ور دنیا هر کاری بخوان میکنن. متاسفانه کسی حواسش زیاد به این موضوع نیست.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس