کد خبر 1160553
تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۶
عکس و فیلم| حملات پلیس به معترضان صهیونیست

به دنبال مرگ یک شهرک‌نشین در قدس اشغالی در جریان تظاهرات ضد دولتی، نیروهای امنیتی با کتک‌کاری، دستگیری و استفاده از خودروهای آب‌پاش با معترضان درگیر شدند.

به گزارش مشرق، بخش‌هایی از قدس اشغالی شنبه شب (دیشب) به دنبال اعتراضات شهرک‎‌نشینان رژیم صهیونیستی به صحنه درگیری‌های شدید با نیروهای پلیس تبدیل شد.

«تایمز اسرائیل» از درگیری‌های خشونت‌آمیز شب گذشته میان نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی با صدها تن از شهرک‌نشینان قدس اشغالی خبر داد.

طبق گزارش این رسانه صهیونیست، اعتراضات پس از آن اتفاق افتاد که یک شهرک‌نشین ساکن قدس اشغالی حین فرار از دست نیروهای پلیس با خودرو، دچار سانحه و واژگونی خودرویش باعث مرگ او شد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی مدعی هستند که «آهوویا سانداک» ۱۶ ساله به فلسطینیان سنگ پراکنی کرد و نیروهای پلیس این رژیم برای بازداشت او وارد صحنه شدند و او برای متواری شدن از دست نیروهای پلیس سعی کرد با خودرو فرار کند اما کنترل خودرو از دست  او در رفت و باعث مرگش شد.

ساعاتی بعد از مرگ این شهرک‌نشین صدها تن از شهرک نشینان رژیم صهیونیستی در اعتراض، مقابل مقر مرکزی پلیس در قدس اشغالی تجمع کردند.

تجمع اعتراضی شهرک‌نشینان مقابل مقر پلیس، به سرعت به خشونت گرایید و نیروهای پلیس با استفاده از خودروهای آب‌پاش، کتک کاری و درگیری با معترضان برخورد کردند.

طبق گزارش رسانه‌های رژیم صهیونیستی، معترضان هم با پرتاب سنگ به نیروهای پلیس جواب دادند که در نتیجه آن ۱۱ مامور پلیس زخمی شدند.

گفته می‌شود که نیروهای امنیتی و پلیس رژیم صهیونیستی حداقل ۲۱ نفر از شهرک‌نشینان معترض را دستگیر کردند.

از جمله دیگر موضوعات جنجالی در درگیری‌های قدس اشغالی، حمله پلیس با خودروی آب پاش به دو نوزاد حاضر در تجمع اعتراضی شب گذشته بود.

پلیس رژیم صهیونیستی در توجیه خشونت‌ها علیه شهرک‌نشینان صهیونیست اعلام کرد، تظاهرات‌کنندگان در مقابل مقر پلیس به بستن راه‌ها اقدام و نظم عمومی را مختل کردند و به نیروهای پلیس سنگ می‌زدند.

دانلود

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس