محمدی:از حضور حق‌وردی در پرسپولیس اطلاع ندارم/ تارتار با ما قرارداد دارد و به دنبال نتایج خوب با او هستیم

مدیرعامل باشگاه پیکان گفت:‌تارتار مربی پیکان است و با ما قرارداد دارد و باشگاه پیکان روی آن حساب کرده تا نتایج بهتری در ادامه راه کسب کنیم.

به گزارش مشرق، اکبر محمدی بعد از خروج از فدراسیون فوتبال در خصوص ثبت‌نامش برای هیأت رئیسه این فدراسیون اظهار داشت: فوتبال امروز موضوع درجه 2 و 3 نیست و یک اولویت در جامعه است. چالش‌های زیادی پیش روی هیات رئیسه و مدیریت آتی فوتبال وجود خواهد داشت و امیدوارم هر فردی برای انتخابات می‌آید با استفاده از همه تجارب اهالی فوتبال بتواند مشکلات پیش رو را از سر راه بردارد.

وی افزود: در هر صورت فوتبال ما حالش خوب نیست و من هم سعی کرده‌ام به نمایندگی از باشگاه‌ها در اینجا ثبت‌نام کنم. اهالی مجمع براساس مقبولیت، قطعا بهترین گزینه را در انتخابات انتخاب خواهند کرد. 

بیشتر بخوانید:

مدافع پیکان به پرسپولیس پیوست

مدیرعامل باشگاه پیکان تاکید کرد: کارنامه افراد مشخص است و هر کسی در حوزه‌هایی صحبت می‌کند. باید ببینیم بررسی صلاحیت‌ها به چه شکل صورت می‌گیرد و مطالبات مجمع به شکل پیش خواهد رفت. به اعتقاد من اعضا به بهترین برنامه‌ رأی خواهند داد نه بهترین نفر. 

مدیرعامل باشگاه پیکان یادآور شد: ‌فوتبال ما بدهی زیاد دارد و برای ساماندهی تیم‌های ملی، هزینه‌های روزمره هم وجود دارد و از نظر من یک تیم فنی و سیاسی نیازمند فدراسیون فوتبال ایران است. 

محمدی در خصوص جدایی حجت حق‌وردی و شایعات حضور تارتار در پرسپولیس گفت: ما از حق‌وردی تشکر می‌کنیم، چون روی او حساب کرده بودیم و ابتدای فصل هم با جدایی‌اش مخالفت کردیم. هر چه جلوتر رفتیم او کمتر بازی کرد و در نهایت با رضایت کادرفنی از تیم ما جدا شد. تا آنجا که من می‌دانم حق‌وردی می‌خواهد به آذربایجان برود و قضیه حضورش در پرسپولیس را نمی‌دانم. 

وی در خصوص اینکه شایعات حضور تارتار در پرسپولیس مطرح شده است، گفت: ‌تارتار مربی پیکان است و با ما قرارداد دارد و باشگاه پیکان روی آن حساب کرده تا نتایج بهتری در ادامه راه کسب کنیم. 

وی در خصوص جدایی بازیکنی مثل شیخ ویسی عنوان کرد: شیخ ویسی و حجت حق‌وردی هر دو از جمع ما جدا شدند ولی همه قضایا با توافق دوطرفه بوده و به تفاهم رسیدیم که جدایی این نفرات هم به نفع آنها است و هم به نفع ما.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس