علی‌نژاد: بخش خصوصی توانایی اداره استقلال و پرسپولیس را دارد

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان، گفت: به نظر من بخش خصوصی با حمایت‌های منطقی و اصولی دولت، توانایی مدیریت استقلال و پرسپولیس را دارد.

به گزارش مشرق، «مهدی علی‌نژاد» روز جمعه در آستانه ورود ۲ باشگاه پرسپولیس و استقلال به بازار سرمایه، اظهار داشت: خوشبختانه گزارش های حسابرسی دقیق، شفاف و تاییده شده آماده است و اکنون به موعد عمل به یک آرزوی قدیمی و بحق فوتبال‌دوستان و قانون واگذاری استقلال و پرسپولیس نزدیکتر شدیم.

معاون وزیر ورزش و جوانان از روند مفصل کارشناسی و نشست متعدد با کارشناسان و صاحب نظران و تعامل گسترده با وزارت اقتصاد، سازمان خصوصی سازی و سازمان بورس بعنوان محور موفقیت و تسریع در واگذاری استقلال و پرسپولیس یاد کرد و گفت: اکنون در زمان تاریخی و مهمی برای این دوباشگاه قرارداریم و قطعا واگذاری آنها ضمن تقویت مشارکت هواداران و علاقمندان ورزش و فوتبال در اداره فوتبال کشور، فرصت بزرگی برای بروز توانایی مدیریتی این بخش ایجاد می‌کند و به نظر من بخش خصوصی با حمایت های منطقی و اصولی دولت، توانایی مدیریت استقلال و پرسپولیس را دارد.

بیشتر بخوانید:

مدیران باشگاه یا بوقچی‌های سکونشین؟/ مقدرات سرخابی‌ها در اختیار کیست؟

وی افزود: باید به ظرفیت ها و توانایی های مردم و بخش خصوصی اعتماد کنیم چرا که از این مسیر به توسعه ملی فوتبال کمک کرده‌ایم و همزمان بستری برای رقابت و رشد سالم فوتبال و باشگاهداری ایجاد می‌کنیم.

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: این دولت مصمم به اجرای قانون واگذاری استقلال و پرسپولیس بود و خوشبختانه آمادگی فکری برای پذیرش بخش خصوصی در مجموعه دولتمردان وجود دارد. با خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس، بار بزرگی را از گردن فوتبال و کشور و حتی دولت بعد بر می‌داریم و قطعا یکی از ثمرات بزرگ واگذاری شفاف و قانونی و کارشناسانه سرخابی ها جمع شدن بساط دلالان و ناکامی سود جویان در این دو تیم است چرا که مردم و سهامداران بخوبی از داشته های خود محافظت می کنند.

وی با اشاره به آماده شدن گزارشات حسابرسی استقلال و پرسپولیس، تصریح کرد: عدم شفافیت مشکل دیرینه این دو باشگاه بود و امروز با مهیا کردن زمینه واگذاری آنها، هم با رعایت مصلحت‌های کلان ملی به قانون عمل کردیم و هم مشارکت مردم را بالا بردیم و هم  انگیزه بخش خصوصی را افزایش دادیم.

علی نژاد انتقاد برخی از مدیران سابق ۲ باشگاه به روند خصوصی سازی را ناشی عدم اطلاع انان از بازار سرمایه و الزامات آن دانست و گفت: شاید هم شفاف شدن گزارشات مالی وارزیابی عملکرد مدیران قبلی در فرایند خصوصی سازی آنها را نگران کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • تنبل IR ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۹
    0 0
    چنبره زدن روی صندلی
  • صفدر تیله باز IR ۲۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۹
    0 0
    چه گرِ ناجوریه این مرد! از این مرد گرتر تو عمرم ندیدم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس