کد خبر 1165523
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۹
انفجار توأم با آوار و آتش‌سوزی منزل مسکونی در مشهد - کراپ‌شده

افسرنگهبان آتش‌نشانی مشهد از مهار آتش‌سوزی ناشی از انفجار توأم‌ با آوار ، یک‌منزل مسکونی در شمال این شهر توسط آتش‌نشانان ۴ ایستگاه خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد، سر آتشیار احمد صفائیان  اظهار کرد: در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر وقوع انفجار همراه با آتش‌سوزی و آوار در منزل مسکونی، ستاد فرماندهی بلافاصله آتش‌نشانان و نجات گران ایستگاه‌های ۲۹،۸،۳۷،۴۵ را به محل حادثه در بولوار رسالت اعزام کرد.

افسرنگهبان آتش‌نشانی مشهد افزود: آتش‌نشانان و نجات گران به‌محض حضور در محل مشاهده کردند در نبود ساکنان ، طبقه چهارم آپارتمانی مسکونی به دلیل نشت گاز دچار انفجار توأم با آتش‌سوزی و آوار گردیده که نیروهای آتش‌نشانی با استفاده از تجهیزات ویژه ،پس از دقایقی عملیات موفق به مهار آتش‌سوزی شده و سپس عملیات تثبیت و ایمن‌سازی محل برای جلوگیری از حوادث احتمالی دیگر را انجام دادند.

صفائیان  یادآور شد: به خاطر شدت انفجار به یک دستگاه خودرو سواری پارک شده در حاشیه خیابان نیز خساراتی وارد آمد و علت دقیق وقوع این حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است و آتش‌نشانان پس از اتمام عملیات به مأموریت خود پایان داده و به ایستگاه‌های خویش مراجعت کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۹
    1 9
    عالیه. گفتم هفته به اخر نرسیده یه حادثه تو ایران رخ میده که شیرینی کشته شدن 4 امریکایی رو براتون زهر میکنه. اخر و عاقبت بدخواهی برای تمام دنیا همینه
    • متوهم توطئه IR ۰۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
      0 4
      گفتی شیرینی توی این نصفه شبی هوس نون خامه‌ای کردم. خدا ذلیلت کنه
    • IR ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
      5 2
      توگمان کرده ای در آمریکا به جز مشکل کنگره دیگر هیچ مسئله ای اتفاق نیفتاده است!؟ توکه از کشته شدن و یا صدمه دیدن یک ایرانی ذوق کرده ای پس باید روزی ده بار از غصه اتفاقات آمریکا سقط شوی! انشاءاللّه به زودی!!!!
    • IR ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
      3 0
      تو امریکا کوچکترین اتفاقی رخ بده رسانه هاتون 500 بار مطلبشو منتشر میکنن شما هم میاید کامنت اخ جون چه خوب شد میذارید
    • IR ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
      0 0
      قبرت رو بکنم. ...
  • جواد IR ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۹
    4 4
    خدابدادصاحب خانه برسه. تواین سرماوگرانی چطورمیخوادخونه بسازه و.... خداکمکش کنه واقعاسخته.. حالاببینیدمردم جنگ زده یمن وغزه چی میکشن.. توخونه خواب هستن یهو دیدی دشمنای خبیث خانه اش راکه منفجر کردن هیچ اعضای خانه هم کشته بشه ازکدام دردش بناله واقعاسخته...
    • IR ۲۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۹
      3 3
      اینایی که اسم بردی مشکلی ندارن پولا همه میره اونجا
  • راحیل IR ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
    0 0
    خیلی عجیبه چرا اینقدر انفجار ناشی از نشت گاز داشتیم امسال پنج شش مورد تو اهواز اتفاق افتاد انفجارای خیلی شدید و فجیع ..چرا اینطوری میشه یعنی همش بخاطر سهل انگاری ساکنین بوده .خدا نصیب نکنه خیلی وحشتناکه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس