کد خبر 1165316
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۳
شارل میشل و ترزامی

رئیس شورای اروپا در پی موافقت کنگره آمریکا با پیروزی جو بایدن گفت که نسخه ترامپ پیچیده و به بخشی از گذشته در عرصه بین المللی تبدیل شده است.

به گزارش مشرق، «شارل میشل» رئیس شورای اروپا پس از تأیید پیروزی جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از سوی اعضای کنگره، اعلام کرد که نسخه ترامپ پیچیده شد.

رئیس شورای اروپا گفت که دونالد ترامپ با از دست دادن دوره دوم ریاست جمهوری آمریکا به بخشی از گذشته در صحنه بین المللی تبدیل شده است.

 شارل میشل اظهار داشت که اتفاق‌های کنگره با توجه به مسیری که ترامپ آن را طی کرده است، عجیب و غافلگیرکننده نبود.

هزاران نفر از هواداران دونالد ترامپ رئیس‌جمهور کنونی آمریکا که در انتخابات ریاست جمهوری این کشور بازنده شده و تنها دو هفته دیگر در کاخ سفید حضور خواهد داشت، همزمان با آغاز جلسه کنگره برای تأیید پیروزی بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به ساختمان کنگره حمله ور شدند.

در پی این حادثه، نمایندگان دموکرات روز چهارشنبه از مایک پنس معاون رئیس جمهور آمریکا خواستند تا پس از حمله و یورش طرفداران ترامپ به ساختمان کنگره که منجر به کشته شدن حداقل ۴ نفر شد، اجرای متمم ۲۵ قانون اساسی را بررسی کرده و ترامپ را از قدرت برکنار کند.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۹
    3 0
    خاک بر سر اروپا که در اوج بدبختی امریکایی مثل گله گوسفندی هستند که چوپانشون رو گم کرده باشن، منتظر انشقاق اینها هستیم. دنیا از این واضح تر آینده رو فریاد نزده بود؛ حساب کور و کر جداست.
  • علی IR ۲۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۹
    0 0
    سلام همین شما اروپائی ها از ترس ترامپ دنباله روی تحریم های غیر قانونی آمریکا علیه کشور ما ایران بودید و در پاره ای از اوقات کاسه داغ تر از آش،حال که رفته شیر شدید ،اگر راست می گویید مستقل باشید و از حق دفاع کنید تا عزیز شوید نه مثل ترامپ دیوانه که به همه از جمله مردم خودش چنگ می انداخت،عزت ایران که همه شما مستکبران را نگران کرده ناشی از حق و دفاع از مظلوم است،شما هم مرد میدان هستید ،بسم الله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس