کد خبر 1165242
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۷
حضور هزاران عراقی در سالگرد سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس+عکس

منابع عراقی از برگزاری مراسم بزرگداشت اولین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس در استان سُنی‌نشین الانبار عراق خبر دادند.

به گزارش مشرق، حشد شعبی در استان الانبار مراسم گرامیداشت برای شهیدان حاج قاسم  سلیمانی و ابومهدی المهندس و همراهان آنها برگزار کرد.

بیشتر بخوانید:

رونمایی از سردیس سردار سلیمانی در میدان ولیعصر +عکس

در این مراسم از جانفشانی‌ها و فداکاری و شجاعت مثال‌زدنی حاج قاسم و  المهندس در نبرد با تروریست‌های تربیت شده صهیونیسم و  استکبار جهانی و مزدوران منطقه ای آنها تجلیل به عمل آمد.

از سوی دیگر حسن فدعم، نماینده پارلمان عراق گفت ما روی دولتی که برای فرماندهان پیروزی تا الان در سالگرد آنها تسلیت نگفته است حساب باز نمی‌کنیم که قضیه ترور فرماندهان (شهید حاج قاسم و المهندس) را در دادگاه‌های بین المللی پیگیری کند. بلکه ما روی آزادگان جهان حساب باز می کنیم. بهتر است خودمان را خسته نکنیم.

ببینید:

عکس/ مراسم بزرگداشت سرداران مقاومت در شهر حما

وی افزود بر فرض اینکه حتی اگر دولت عراق قبلاً شکایت کرد و پس از پیگیری‌ها سپس حکم جلب صادر شد، نتیجه این کار چه خواهد بود!؟جنایت‌ها و قتل عام های بسیاری که آمریکا در جهان علیه ملت‌ها مرتکب شده آیا مجازات شد!؟

 الاعرجی: صدور حکم دستگیری  ترامپ،  پیروزی برای عراق است

 بهاء الاعرجی معاون نخست وزیر اسبق عراق در سخنانی گفت صدور حکم دستگیری توسط دستگاه قضایی عراق برای ترامپ، یک پیروزی برای حکومت عراق است و گامی در جهت گرفتن انتقام خون شهیدان و نقض حاکمیت عراق است.

به گزارش پایگاه خبری المعلومه، وی همچنین از دستگاه قضایی عراق به خاطر این تصمیم شجاعانه قدردانی کرد.

این در حالی است که هادی العامری رئیس سازمان بدر با تجلیل از نقش برجسته شهیدان سلیمانی و المهندس در تاسیس الحشد الشعبی و به دست آوردن پیروزی در برابر گروهک تروریستی داعش تاکید کرد که گروه‌های مقاومت اسلامی عراق هرگز در برابر باقی ماندن آمریکایی‌ها در این کشور سکوت نخواهند کرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس