سرلشکر موسوی نمایه

فرمانده کل ارتش گفت: به برکت خون شهدا، دشمن که یک روز ابرقدرت بود و با حرکت ناو او، همه منطقه می‌ترسیدند، خودش از هراس ضربه جمهوری اسلامی ایران دچار سردرگمی شده است.

به گزارش مشرق،  جمعی از پرستاران و بهیاران دوران دفاع مقدس ارتش با امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفت‌وگو کردند.

بیشتر بخوانید:

سرلشکر موسوی: کمترین هدف ما اخراج آمریکایی ها از منطقه است

سرلشکر موسوی در این دیدار طی سخنانی، این نشست صمیمانه را جلسه‌ای نمادین برای تقدیر از زحمات، ایثارگری‌ها و جانفشانی همه پرستارانی دانست که در دوران دفاع مقدس بار سنگین پرستاری از مجروحین و جانبازان را از خط مقدم تا اقصی نقاط این کشور بر دوش داشتند.

وی افزود: ما شاید نتوانیم و قطعا نمی‌توانیم زحمات شما را جبران کنیم و جبران آن فقط از خداوند برمی‌آید، اما با این جلسه می‌خواهیم بگوییم قدردان شما هستیم. شما مورد احترام و تکریم قلبی ما هستید و صبوری شما را فراموش نمی‌کنیم.

فرمانده کل ارتش همچنین گفت: شما و پیشینیان شما و همه عزیزانی که بعد از شما و تا امروز این مسئولیت سنگین را برعهده دارند مورد تکریم و احترام و قدردانی قلبی و عمیق ما هستند.

سرلشکر موسوی در ادامه تصریح کرد: امروز شما می‌بینید به برکت خون شهدا و ایثار امثال شما، دشمن ما که یک روز ابرقدرت بود و با حرکت ناو او، همه منطقه می‌ترسیدند، خودش از هراس ضربه جمهوری اسلامی ایران دچار سردرگمی شده است.

در ادامه مراسم که با حضور امیر دریادار دوم «مصطفی مداح» معاون بهداشت، درمان، امداد و آموزش پزشکی ارتش و امیر سرتیپ دوم «محبی راد» رئیس کانون بازنشستگان ارتش برگزار شد، پرستاران و بهیاران پیشکسوت حاضر به بیان خاطرات خود از دوران دفاع مقدس، امدادرسانی در بیمارستان‌های صحرایی و یکان‌های بهداری ارتش، حضور در عملیات‌ها و نبردهای ماندگار آن سال‌ها و بیان خاطرات جانبازی و دوران اسارات خود در زندان‌های رژیم بعثی صدام پرداختند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • DE ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
    2 2
    قدیما ناو هواپیمابر امریکا هنوز شروع به سوختگیری نکرده بود تا استارت بزنه راه بیفته از ترس ده تا حکومت عوض میشد.حالا ناو هواپیمابرشون با باک خالی دست از پا درازتر برمیگرده حکومت که عوض نمیشه هیچ تازه امریکاییها بایستی تند تند پوشک خودشون روعوض کنند.
  • بهروز احمدی قورتلار IR ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    0 0
    اقا هرپایگاهی از امریکا تمام نقطه دنیا باید نابود بشه اگه اقعا هم نیرو کم باش اماده جنگم مربی سلاح های سرد گرم استاد تیرندازی با تفنگ قناسه و ار پی چی هستم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس