سرلشکر باقری نمایه

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی به مناسبت درگذشت امیر سرتیپ دوم پورداراب تأکید کرد: فداکاری‌های آن امیر سرافراز مایه افتخار و مباهات نیروهای مسلح مقتدر و به‌ویژه ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش مشرق، بنا به اعلام دفاع‌پرس، سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» در پیامی درگذشت امیر سرتیپ دوم «سعید پورداراب» از فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

خانواده محترم مرحوم امیر سرتیپ دوم پورداراب

خبر درگذشت فرمانده‌ای لایق، غیور و شجاع، همرزمی مؤمن و بااخلاص، امیری از یادگاران دفاع مقدس، «امیر سرتیپ دوم سعید پورداراب» واصل و موجب تأسف و تألم گردید.

بی‌شک فداکاری‌های آن امیر سرافراز که نقش بسزایی در عملیات‌های افتخارآمیز فتح‌المبین، بیت‌المقدس و آزادسازی خرمشهر عزیز از چنگال متجاوزان بعثی داشت، مایه افتخار و مباهات نیروهای مسلح مقتدر و به‌ویژه ارتش جمهوری اسلامی ایران بوده و برای همیشه نام و یاد آن امیر پرآوازه در دفتر خاطرات دفاع مقدس ثبت و ضبط گردیده و برای آن مرحوم باقیات‌الصالحات خواهد ماند.

اینجانب رحلت آن فرمانده گرامی و ارجمند را به فرمانده معظم کل قوا، فرمانده محترم ارتش جمهوری اسلامی ایران، خانواده محترم، همرزمان و مردم شهیدپرور ایران اسلامی و خاندان معزز تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم رحمت و مغفرت واسعه الهی و برای بازماندگان محترم صبر و شکیبایی مسئلت می‌نمایم. ان‌شاءالله خداوند متعال روح آن مرحوم را قرین رحمت فرماید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس