به گزارش مشرق، هیلاری کلینتون روز چهارشنبه در یادداشت توئیتری خود نوشت: امروز تروریست‌های داخلی به بنیاد دموکراسی ما حمله کردند؛ انتقال مسالمت آمیز قدرت پس از انتخابات آزاد.

وی افزود: ما باید قانون را دوباره برقرار کنیم و آنها را پاسخگو سازیم.

وزیر خارجه پیشین آمریکا و رقیب دونالد ترامپ در انتخابات ۲۰۱۶، اضافه کرد: دموکراسی شکننده است. مقامات ما باید به مسئولیت خود برای محافظت از آن عمل کنند.

علاوه بر کلینتون، کوری بوش نماینده کنگره آمریکا هم در حال ارائه قطعنامه‌ای است که خواستار اخراج اعضای کنگره که "تروریست داخلی" را برانگیخته‌اند، می‌شود.

به دنبال فراخوان دونالد ترامپ برای تجمع مقابل کنگره آمریکا در روزی که قرار بود پیروزی بایدن در نشست مشترک مجلس نمایندگان و سنا اعلام شود، برخی از هواداران به ساختمان کنگره یورش بردند.

پس از آن، نشست کنگره به حالت تعلیق درآمد و شورشیان به داخل صحن سنا رفتند.

در اثر تیراندازی نامشخص، یک زن در این درگیری کشته شد و سرانجام با درخواست شهردار واشنگتن دی سی برای حضور گارد ملی و اعلام مقررات منع آمد و شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • DE ۰۶:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
    8 0
    ظلم پایه نداره خون مسلمان بی گناه و سرهای بریده و اجساد سوخته و قطعه قطعه شده و افشاگران در خون خفته و آه مظلومانی که بی گناه کشته شدند دامان خیانت کاران را لحظه ایی رها نمیکنه! قابل توجه اون ایرانی های خود فروخته و خودشیفته و پلیدی که در ایران به الهام از اونا به مردم خود خیانت و ظلم می کنند روزی باید پس بدهند قانون طبیعت اینه!
  • IR ۰۷:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
    6 0
    پس الان طبق قوانین حقوق حشر خودتون علیه امریکا باید قطعنامه صادر بشه و اون تحریم کرد دیگه نه؟ اخه اینایی که می گی تروریست طرفدارهای بلندترین مقام سیاسی کشور جعلیتون هست و دست بر قضا کم هم نیستن. یعنی ترورییت پرورین دیگه!
  • IR ۰۷:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
    6 0
    خداوند حامی ما این کار رو کرد. هر ناروایی در فتنه ۸۸ بر سر ما اوردند بر سرشان اورد
  • US ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
    6 0
    داعش ساز شده الان منجی و از خشونت‌ متنفر؟!
  • NZ ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
    5 0
    زينکه شيطان صفت تو خودت تروريست پروری و مثال زنده آن داعش و القاعده است. کثافت وقتی اشوب و اغتشاش در مملکت ما راه می اندازين، اسمش ميشه تظاهرات و در خانه خودتون ميشن تروريست!
  • IR ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
    2 0
    هیلاریا جان مامان خوبی برای داعش وجلبکهای سبز بوده حالا چرا ناراحت شدی بعید ازتو ناراحت شوی و افراد خواهان دمکراسی بگوید تروریست خخخخخ
  • IR ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
    3 0
    خخخ خودش داعشو ساخته بعد به یکی دیگه میگه تروریست
  • DE ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
    0 0
    این زنیکه هیلیری کلینتون داعش پرور داره از ترامپ تروریست بخاطر شکست اش در دور قبلی انتقام میگیره! دعوای این سران امریکا بیشتر دعوای منافع خودخواهانه حزبی شون هست وگرنه سرو ته یک کرباسن اند وبین شغال و سگ زرد تفاوتی وجود نداره. حالا باید دید وقتی دزد به دزد میزنه کدومشون میشه شاه دزد!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس