کد خبر 1164404
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۶
سخنان توهین‌آمیز منتسب به قاضی سنندج تکذیب شد

دادرس کیفری دو سنندج گفت: اظهارات توهین‌آمیزی که اخیراً به نقل از بنده علیه نیروی انتظامی در کانال‌های معاند بیان شده را به شدت تکذیب می‌کنم.

به گزارش مشرق، بهمن امیدزاده دادرس کیفری دو سنندج به جوسازی کانال‌های معاند نظام واکنش نشان داد و اظهار داشت: اظهارات توهین‌آمیزی که اخیراً به نقل از بنده علیه نیروی انتظامی در کانال‌های معاند بیان شده را به شدت تکذیب می‌کنم.

وی افزود: هدف کانال‌های معاند از این اعمال سخیف، ایجاد تفرقه بین مجموعه‌ها و دستگاه‌های داخل نظام است.

دادرس کیفری دو سنندج تصریح کرد: در همین راستا شکایتی را به دادستانی مرکز استان علیه کانال‌های معاند اعلام کرده و دستورات مقتضی در جهت تعقیب و شناسایی عامل یا عاملان انتشار مطالب فوق‌الاشاره نیز صادر شده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
    1 0
    دست مریزاد جناب قاضی...ولی... ولی این همه به امنیت مملکت دروغ میبندند... چون هیچ هزینه ای هم نداره، ول شده این فضا... اونا روهم بگیرید، شکایت کنید... یکیش همین مازوته که سوخت کارخانه ها شده به بهانه تحریم! و عدم استفاده ازگاز، دارند به ملت تحمیل میکنند که مشکل از مازوته...در صورتی که این یک دروغ کارشناسی شده است... این همه ماشین الکی توی تیرون ویرون و هیرون میچرخن تک سرنشین! به گفته‌ی وزارت نفت.... حالا شما پیگیر این دروغهایی که به امنیت مملکت، اسیب میزنه هم باشید...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس