پاشازاده: دربی مُهر اعتباری بر صدرنشینی استقلال است/ اتفاق خوب، گلزنی مهاجمان بود

مهدی پاشازاده پیشکسوت تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد که دربی هفته آینده برای تیم‌های استقلال و پرسپولیس سرنوشت‌ساز خواهد بود.

به گزارش مشرق، مهدی پاشازاده درباره برتری 2 بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل آلومینیوم اراک در هفته دهم لیگ برتر، اظهار داشت: وقتی تیم می‌بَرد و همچنان در صدر جدول است، یعنی شرایط خوب بوده است و نمی‌توان انتقادی کرد. اینکه چرا استقلال برخی مواقع راحت موقعیت می‌دهد، باید آنالیز شود که چرا این اتفاق می‌افتد. کادر فنی قطعاً بهتر می‌داند که شرایط تیم چطور است. بیشتر مشکلات بازیکنان روحی و روانی است و اگر حل شود، نقطه ضعف‌های تیم برطرف خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

اسم واگذاری سرخابی‌ها را باید رهاسازی گذاشت

وی افزود: از تیمی که برنده شده است نمی‌توان ایراد گرفت، به خصوص اینکه در صدر جدول هم حضور دارد. برخلاف هفته‌های گذشته، یکی از اتفاقات خوب در استقلال گلزنی مهاجمان است. شاید اگر صبر کنیم، اتفاقات خیلی بهتری رخ دهد. کادر فنی و بازیکنان تلاش می‌کنند بازی به بازی بهتر شوند. فراموش نکنیم اینجا استقلال بوده و حاشیه‌هایش زیاد است. بازیکنی که از یک تیم دیگری آمده است، قطعاً متوجه شده که کوچک‌ترین موضوع در استقلال پررنگ دیده می‌شود.

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: اگر حواشی استقلال کنترل شود، مسیر تیم بهتر خواهد شد. تصور کنید برخی مسائل در تیم‌ قبلی بازیکنان مهم نبودند، اما در استقلال بزرگ می‌شوند که تمرکز تیم را به هم می‌زنند. اگر بازیکنان تمرکز داشته باشند و دچار حواشی نشوند، تیم روال خوبش را پیش می‌برد. 

پاشازاده با اشاره به دربی هفته آینده گفت: دربی برای هر دو تیم سرنوشت‌ساز است، به خصوص برای استقلال که به نوعی مهر اعتباری برای صدرنشینی و در نهایت قهرمانی‌اش در این فصل خواهد بود. چه بخواهیم و چه نخواهیم دربی برای هواداران اهمیت زیادی دارد. 

وی درباره کناره‌گیری‌اش از هدایت تیم فوتبال پاس همدان در لیگ دسته دوم هم گفت: یکسری مشکلات وجود داشت که تصمیم گرفتم ادامه همکاری ندهم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • zohreh IR ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
    0 2
    بنازنم عجب لیگی داریم جلم ندیده ها از حالا قهرمان می دانند ششتقلال رو. فسادتون مبارک یاشد.
    • مهدی IR ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
      2 1
      بله دیگه شما باید هم از این حرف ها بزنید بعد توقع دارید تیم حریف بیاد و بدون توهین از تیم شما صحبت کنه. دوباره حرف از فساد زدی یا پرسپولیسی ها علیه استقلالی ها میگن فساد در لیگ یا استقلالی ها علیه پرسپولیسی ها. میخوای نظر بدی لطفا درست نظر بده زشته میگی ششتقلال.خوبه هوادارای تیم حریف هم به شما ها بگن پیروزی و لنگ و... پس خوشتون نمیاد شما هم به استقلال توهین نکن و از این حرف های الکی نزن.
    • حسین IR ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
      1 2
      سکووت هر وقت جام آسیا گرفتی حرف بزن هیسسسسسسسسس
  • zohreh IR ۲۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
    0 2
    باشه استقلال. دیدید امشب پنالتی پرسپولیس را نگرفتند. درود بر شرافت سید جلال حسینی. داورها رشوه می گیرند.ستاره جعلی.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس