کد خبر 1163856
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۸
واکنش کامالا هریس به افشای درخواست ترامپ از فرماندار جورجیا

معاون «جو بایدن» در واکنش به افشای مکالمه رئیس جمهور این کشور با فرماندار جورجیا و درخواست نامتعارف ترامپ، وی را به سوء استفاده از قدرت متهم کرد.

به گزارش مشرق به نقل از اسپوتنیک، «کامالا هریس» معاون جو بایدن، با اشاره به فایل صوتی منتسب به ترامپ درباره تقلب در انتخابات، او را به سوء استفاده از قدرت متهم کرد.

بیشتر بخوانید:

درخواست ترامپ از مقامات جورجیا چه نوع جرمی است؟

روزنامه واشنگتن پست روز شنبه فایل صوتی یک مکالمه تلفنی را منتشر کرد که گفته می‌شود دونالد ترامپ با مقام ارشد انتخابات در ایالت جورجیا داشته است و در آن او را سرزنش می‌کند.

صدای ترامپ در این مکالمه شنیده می‌شود که می‌گوید: «کل کاری که می‌خواهم انجام بشود همین است. من فقط می‌خواهم که برایم ۱۱ هزار و ۷۸۰ رای بیاورید که یک رای بیشتر از این رایی است که داریم. چون ما این ایالت را برده‌ایم.»

هریس گفت: آیا همه شما در مورد آن مکالمه ضبط شده چیزی شنیده اید؟ خوب، مطمئناً این صدای ناامیدی بود، و مطمئناً همین بود. این سوء استفاده جسورانه از قدرت بود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
    1 0
    ترامپ متقلب بایدن رو به تقلب متهم میکنه
  • بنده خدا IR ۲۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
    1 0
    ترامپ هر غلطی میخواد میکنه و هر چی میخواد میگه و هر سو استفاده ایی که میخواد از قدرت میکنه اما کسی نمیتونه کاریش کنه. معنی کشور قانونمند رو هم فهمیدیم. استیضاحش هم که کردن جمهوری خواههای پست فطرت سنا نزاشتن برکنار بشه. اگه برکنار میشد شانسشون تو انتخابات هم بیشتر میشد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس