سعید اوحدی

اوحدی درباره زیر پوشش قرار گرفتن خانواده شهدای هواپیمای اوکراینی گفت: با موافقت خانواده‌ها، خدمات بنیاد شهید با افتخار به ۱۲۷ شهید سانحه هواپیمای اوکراینی تعلق گرفته است.

به گزارش مشرق، دومین نشست خبری سعید اوحدی، معاون رییس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، پس از تصدی پست ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران با فاصله کوتاه حدود ۴ ماه برگزار شد.

در این نشست خبری، رییس بنیاد شهید در پاسخ به خبرنگار مشرق درباره به‌سازی و ساماندهی گلزار شهدا گفت:‌ در گذشته در زمینه به‌سازی گلزار شهدا اقداماتی انجام شده بود که مورد نقد مقام معظم رهبری بود چرا که باید اصالت این مکانهای مقدس، حفظ می‌شد. به نظر من، شهدا در بهشت هستند و مزارشان هم قطعه ای از بهشت بر روی زمین است. 

مهندس اوحدی افزود:‌ همانطور که حضرت امام فرمودند، گلزار شهدا همچنان باید مأمن دلدادگان و عاشقان باشد. تا کنون ۸۰درصد از به‌سازی گلزارهای شهدا انجم شده و ۲۰ درصد باقیمانده هم با رعایت همه موازین و اصول مرتبط و استانداردها در حال اجرا است.

رییس بنیاد شهید تصریح کرد: کارگروهی با همکاری مجموعه‌های صاحب‌نظر و دانشگاهی تشکیل شده تا این به‌سازی به بهترین وجه انجام شود و ان شا الله شاده تحولی جدی در این زمینه خواهیم بود. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
    0 0
    چقدر حال آدم بد میشه با سنگ سیاه روی قبر شهدا یادش بخیر همان سنگ های قدیمی با جمله ای از وصیت نامه هایشان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس