استقلال نباید امتیازات بازی با آلومینیوم را فدای دربی کند

پیشکسوت آبی پوشان گفت: همیشه بازی‌های پیش از دربی بسیار حساس است و سرمربی آبی پوشان نباید تحت تاثیر بازی بزرگ فصل به دیدار آلومینیوم برود.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال تهران در هفته دهم رقابتهای لیگ برتر میزبان تیم آلومینیوم است که این اولین بازی بعد از سه بازی خارج از خانه آبی پوشان در ورزشگاه آزادی می‌باشد.

گودرز حبیبی پیشکسوت آبی پوشان در خصوص این بازی گفت: آلومینیوم بعد از شروع نه چندان خوبی که در لیگ داشت، به روزها خوب رسیده و حالا جسارت بازی با تیم‌های بزرگ را هم پیدا کرده است. این تیم هفته‌های زیادی است شکست نخورده و مشخص است شجاعانه و جسورانه مقابل آبی پوشان در تهران بازی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

پرکارترین بازیکن استقلال و آمار عجیب چند بازیکن

وی اضافه کرد: حضور حسین پورحمیدی درون دروازه آلومینیوم هم به نقطه قوت این تیم بدل شده و قطعاً پورحمیدی مقابل استقلال انگیزه‌های بیشتری هم برای ارائه یک بازی خوب دارد.

پیشکسوت آبی پوشان بیان داشت: معمولاً این‌طور بوده که بازی‌های پیش دربی برای هر دو تیم استقلال و پرسپولیس حساس و حائز اهمیت بوده و این حساسیت می‌تواند باعث شود امتیازات حساسی در این قبیل بازی‌ها از دست برود. این طبیعی است که سرخابی‌ها دوست دارند با همه داشته‌های خود به دربی برسند و همین حفظ همه داشته‌ها می‌تواند بر عملکرد مربیان و بازیکنان داخل زمین هم تاثیر بگذارد.

حبیبی تاکید کرد: به عنوان یک پیشکسوت ترجیح می‌دهم استقلال امتیازات بازی با آلومینیوم را فدای دربی نکند. اگر در این بازی پیروز شود اتفاقاً با روحیه بهتری می‌تواند مقابل پرسپولیس حضور پیدا کند.

وی در ادامه بیان داشت: رفته رفته انتقاد از کیفیت فنی آبی پوشان به یک اپیدمی تبدیل شده که این درست نیست. به خصوص اگر این انتقادات از سوی خودی‌ها باشد. در این ایام که تیم در صدر جدول قرار دارد و بزرگ‌ترین بازی فصل در پیش است، باید از حجم انتقادات کاسته و بر حجم حمایت‌ها افزوده شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس