کد خبر 1162380
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۸
مومنی: فکری در نتیجه‌گیری موفق بوده است

پیشکسوت استقلال گفت: شاید از نوع بازی و تاکتیک استقلال انتقاد شود اما محمود فکری به دنبال این است که ابتدا نتیجه‌ لازم را کسب کند.

به گزارش مشرق، محمد مومنی اظهار داشت: استقلال از نظر فنی  نسبت به بازی‌های گذشته پیشرفت چشمگیری داشت و توانست سه امتیاز شیرین را به نام خود ثبت کند.

وی افزود: شاید از نوع بازی و تاکتیک استقلال انتقاد ‌شود اما محمود فکری به دبنال این است که ابتدا نتیجه‌ لازم را کسب کند.

بیشتر بخوانید:

جمله تند محمود فکری به برانکو: در تیم او باندبازی بود، من خط خوردم!

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: استقلال در مقابل گل گهر در خط دفاعی ضعف‌هایی داشت. ناهماهنگی میان مدافعان کناری و وسط باعث شد تا گل‌گهر چند موقعیت گل صددرصد را به دست آورد.

مومنی تصریح کرد: بدون شک استقلال پیروزی مقابل گل‌گهر را مدیون رشید مظاهری است که اجازه نداد دروازه این تیم به جز یک بار باز شود. اگر استقلال با همین روش که صدر جدول را به دست آورده کار خود را ادامه دهد می‌تواند در پایان فصل به قهرمانی برسد.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: باید از محمود فکری و کادر فنی استقلال حمایت کرد که توانسته‌اند این نتایج خوب را تا اینجای لیگ به دست آورند. هواداران استقلال باید بدانند مهم‌ترین چیز برای این تیم نتیجه است که آنها تا اینجای کار کسب کرده‌اند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس