حماس نمایه

عضو جنبش «حماس» در واکنش به اظهارات سفیر آمریکا در اراضی اشغالی مبنی بر لزوم توسعه شهرک‌سازی ها، گفت: رفتارهای «فریدمن» مانند یک شهرک نشین صهیونیست است.

به گزارش مشرق به نقل از المیادین، «باسم نعیم» عضو جنبش مقاومت اسلامی «حماس» در سخنانی به اظهارات «دیوید فریدمن» سفیر آمریکا در اراضی اشغالی در مورد شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی، واکنش نشان داد.

بیشتر بخوانید:

جهاد اسلامی: ترسی از آمریکا و اسرائیل نداریم

بر اساس این گزارش، باسم نعیم تاکید کرد که اظهارات و اقدامات فریدمن بیانگر همسویی کامل دولت آمریکا با جنایات دشمن صهیونیستی علیه ملت فلسطین است.

نعیم اشاره کرد که فریدمن همچون سفیر یک کشور که به قوانین بین‌الملل پایبند باشد، رفتار نمی‌کند بلکه رفتارهای او همچون یک شهرک‌نشین صهیونیست است. او همچنین به دنبال ایجاد تنش و هرج و مرج و برقراری قانون جنگل است.

بیشتر بخوانید:

تقدیر از داماد ترامپ برای نقش ویژه‌اش در توافق سازش

باسم نعیم اظهار داشت: ما ضمن محکوم کردن این رویکرد و موضع فریدمن، آن را تجاوزی آشکار علیه ملت فلسطین و حقوق مشروع آن می‌دانیم. فریدمن پیشتر گفته بود که بهترین راهکار در حال حاضر گسترش ساخت و سازها در نقاط مختلف اراضی اشغالی است. او مدعی شد که چنین اقدامی فلسطینیان را از مقابله با صهیونیست‌ها باز می‌دارد.

هرچند که سازمان ملل متحد شهرک سازی های رژیم صهیونیستی در اراضی فلسطینیان را غیرقانونی خوانده است اما تاکنون هیچ گام عملی برای ممانعت از تداوم این اقدام از سوی سازمان مذکور، برداشته نشده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس