ترامپ نمایه

رئیس جمهور آمریکا به دلایلی تعطیلات سال نو خود در اقامتگاه فلوریدا را نیمه کاره خواهد گذاشت و به واشنگتن برمی گردد.

به گزارش مشرق به نقل از شبکه خبری سی ان ان، رسانه های خبری می گویند دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا قصد دارد تعطیلات شروع سال نو خود را نیمه کاره رها کند و زودتر از موعد مقرر به واشنگتن برگردد.

بیشتر بخوانید:

امیرعبداللهیان: انتقام خون «حاج قاسم» خروج آمریکا از منطقه است

بنا به برنامه روزانه رئیس جمهور آمریکا، ترامپ به همراه همسرش ساعت ۱۱ صبح به وقت محلی، فلوریدا را به مقصد کاخ سفید ترک می کند.  ترامپ در حالی  پیش از جشن سال نو اقامتگاه خود در پالم بیچ را ترک می کند که بسیاری از مهمانان او در باشگاه او در فلوریدا گرد هم آمده‌اند.

بیشتر بخوانید:

سرلشکر سلامی:آقای ترامپ! انتقام ما قطعی است

سی ان ان در گزارشی نسبتا طولانی بازگشت غیرمنتظره ترامپ به واشنگتن را به جلسه قریب الوقوع سنا در خصوص تائید نتیجه انتخابات ریاست جمهوری نسبت می دهد. این جلسه قرار است در ششم ژانویه در سنا برگزار شود و برخی هم حزبی های ترامپ وعده کارشکنی در خصوص تائید پیروزی جو بایدن را داده اند.

این رسانه آمریکایی البته یادآور می شود با نزدیک شدن به سالگرد ترور ژنرال قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس ایران بازگشت ترامپ به کاخ سفید نمی تواند بی ارتباط با این موضوع باشد. برخی نزدیکان ترامپ گفته اند او به شدت نگران اقدامات تلافی جویانه ایران در سالگرد شهادت سردار سلیمانی است و احتمال داده است که ایران در روزهای آینده اقدامی در تلافی حمله تروریستی سوم ژانویه در فرودگاه بغداد صورت دهد.

بیشتر بخوانید:

تلویزیون اسراییل: ایران انتقام سردار سلیمانی را از آمریکا می‌گیرد

مقامات وزارت دفاع آمریکا پیش از این اعلام کرده بودند برخی مقامات در دولت ترامپ در مورد تهدید ایران و پتانسیل این کشور برای انتقام ترور ژنرال سلیمانی اغراق می کنند.  سی ان ان به نقل از مقامات پنتاگون یادآور می شود استقرار تجهیزات نظامی آمریکا در خلیج فارس به دلیل دریافت اطلاعاتی است که ایران موشک هایی را به عراق منتقل کرده است. با این حال مقامات پنتاگون اذعان کردند هیچ اطلاعات تأیید شده ای مبنی بر حمله قریب الوقوع ایران به نیروهای آمریکایی در دست نیست.

با نزدیک شدن به اولین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس ایران هراس مقامات آمریکا از اقدامات انتقامی دوباره ایران بالا گرفته است. آمریکا با توسل به این بهانه سعی در تقویت حضور نظامی خود در منطقه دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۲۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
    0 0
    تا آنجایی که از صحبتهای ظریف بر می آید خبری از انتقام نیست ترامپ احتمالا از سکته قلبی به جهنم واصل میشود واحتمال زیاد به خاطر جنایت های زیادش مخصوصا شهید کردن حاج قاسم وهمراهانش در کنار فرعون وابولهب در قسمت سقرجهنم مستقر میشوند
  • IR ۰۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
    11 2
    تمام دست و پا زدنش برای موندن دوباره تو کاخ سفید علتش همین بود. ترس از انتقام ایران.
  • mojtaba SE ۰۵:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
    3 2
    حیونگی گیچ و مچل شده!تعطیلات میره ؟یادش میفته که بزودی بیکار میشه!بعد بر میگرده؟و میبینه همه تو تعطیلات هستن؟؟؟!!خدائی ابر قدرت ایران فعلا خوب سرکار گذاشتشون..پاینده رهبر
  • IR ۰۵:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
    10 0
    شما آمریکاییها با به شهادت رساندن سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهدی چاه خودتان را کندید شما هنوز از اسم این دو عزیز جانتان به لب می آید فکر کنم شبها با قرص بخوابید البته اگر توانستید به قول حاج قاسم شما در جای که انتظارش را ندارید بیخ گوشتان هستیم و این را بدانید میلیونها نفر چه ایرانی و عراقی و حتی در کشور خودتان از آمریکاییها حاج قاسم را دوست دارند شاید یکی از خودتان روزی انتقام حاج قاسم و ابو مهدی و همراهان شان را از شما بگیرد که اصلا ایران خبر نداشته باشد به قول سردار فانی راه و روش سلمان رشدی پلید را یاد بگیرید
  • IR ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
    5 0
    ترامپ ،دستمالی که در دست نتانیاهو،وبن مسلمان بود ،آنها او را خر کردن،وبه سمت ما فرستادند،ترامپ که کارش برای شهادت رساندن حاج قاسم غیر منطقی بود .لذا حال به دنبال سرپناهی میگردد، او هیچ سرپناهی امن تر از کاخ سفید را قبول نمی کند، و بدنبال راه انداختن شورش در آمریکا میخواهد در این مکان به حساب خودش امن بماند.
  • تقی IR ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
    9 0
    آقای سلامی انتقام تو آمریکا بگیرین.مردم قربانی نشن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس