آقای ترامپ! انتقام ما قطعی است/عوامل ترور سردارسلیمانی را می‌زنیم

فرمانده کل سپاه خطاب به رئیس جمهور آمریکا گفت: وعده انتقام ما از شهادت سردار سلیمانی قطعی، جدی و کاملا واقعی است.

به گزارش مشرق، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم صبحگاه فرماندهان ، مسئولین و کارکنان ستاد فرماندهی کل و حوزه مرکزی سپاه که در آستانه فرارسیدن هفته دفاع مقدس برگزار شد؛  از امام خمینی (ره)  به عنوان بزرگ مردی که مجد و عظمت از دست رفته مسلمانان را احیا و نقشی پیامبرگونه برای بعثت جدید اسلام ایفا کرد، نام برد و اظهار کرد: بنیانگذار انقلاب اسلامی بزرگ مردی بود که کرامت ذبح شده ملت‌های مسلمان به ویژه ایران را بازیابی و احیا کرد و عزّت دفن شده توسط جهانخواران را به مسلمانان بازگرداند.

وی از شهیدان به عنوان ستارگان درخشان  آسمان افتخار  ملت ایران یاد کرد و گفت: شهدای والامقام  ما قامتشان بر زمین افتاد تا این ملت با عزت و  سری برافراشته باقی بماند؛ کسانی که هر آنچه در دنیا داشتند را در راه جهاد فی سبیل الله گذاشتند و دشمنان را تعقیب وتنبیه کردند و برای ملت ایران جاودانگی به ارمغان آوردند.

سرلشکر سلامی با گرامیداشت یاد و خاطره سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان سید الشهدای مقاومت اظهار کرد: حاج قاسم که همچون خورشیدی در میان شهیدان  می درخشد در وفاداری به اسلام ، انقلاب ،ولایت و ملت ایران بی بدیل بود  ؛ او سال گذشته در میان ما بود اما امسال به خدا پیوسته و در محضر اصحاب عاشورا و مقربین الهی شاهد ادامه راه خود در مسیر جهاد است.

فرمانده کل سپاه جنگ ها را بهترین معیار برای نشان دادن عظمت و شکوه  ملت ها توصیف و تصریح کرد: هر ملتی در ارتفاع رهبر خود بزرگ می شود و شکوه می یابد و ملت ایران در تراز رفیعی که رهبرانش از انقلاب و ایران ایجاد کرده اند بزرگ شده است .

وی با بیان اینکه امروز از عظمتی ماندگار به نام دفاع مقدس سخن می گوییم که در دامنه قله ای ایستاده که عاشورا بر بلندای آن است، گفت: ملت ایران در لحظه تولد یک انقلاب درگیر یک تهاجم همه جانبه شد و دشمنان دست به دست هم دادند تا نور خدا را در جنگی با ابعاد جهانی  خاموش کنند ؛ اما دفاع جانانه 8 ساله ما در دوران دفاع مقدس  نظریه و الگوی جدیدی را در معرض همگان قرار دادکه کیفیت و کمیت سلاح ها ، مساحت هندسی کشورها و اتصال جغرافیایی جنگی به جهان نمی تواند تضمین کننده پیروزی در جنگ باشد؛ بلکه حقیقت قدرت در قلب و دل انسان های با ایمانی نهفته است که مصمم و با شوق شهادت به میدان می روند.

سرلشکر سلامی دفاع مقدس را عرصه ی تجلی ایمان به عنوان عامل اصلی پیروزی توصیف و تصریح کرد: برد  پیش روی هر نیروی مسلحی در جنگ به افق‌های نگاه آرمانی او است نه برد سلاح ها ؛ ما تا هر جا نشانه بگیریم می رویم؛  امروز تا مدیترانه رفته ایم اما ادامه می‌دهیم و دشمنانمان را تعقیب می‌کنیم.

وی پاسداران را نشانه های برجسته فرزندان جهاد  که دشمن را در زمین ، هوا و دریا تعقیب می‌کنند و آرمان‌های بلندی دارند توصیف و خاطرنشان کرد:  در دوران دفاع مقدس  باتلاق ،هور ،  ارتفاعات، قله ها ، میدان های مین وحتی لایه‌های دفاعی به ظاهر مستحکم نتوانستند مانعی در مسیر مردان  این سرزمین ایجاد کنند و امروز نیز این روحیه مجاهدت و جانفشانی در میان سبز پوشان حریم ولایت جاری است.

فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه اگر انقلاب اسلامی ایران نبود، امریکا دنیا را می‌بلعید؛ گفت:  انقلاب ما بود که امریکا را فرسوده کرد؛ امریکای امروز فاقد نشاط سیاسی و بی رمق و ناتوان در تحول و شکست خورده در میدان است و تمام مفاهیمی که امریکا با آن با دنیا سخن میگفت شکسته اند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی، امریکا را از پناهگاه های راهبردی خود خارج  و وارد میدان عمل کرد، گفت: امروز توان نظامی امریکا نیز کهنه و قدرت پیروزی را از دست داده است؛  بعد از جنگ جهانی دوم امریکا در هیچ جنگی پیروز نشد مگر در ائتلاف، که آن را هم نتوانست به منفعت تبدیل کند.

فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه شکستن چهره امریکا بازگشت ناپذیر است، گفت: امروز سهم امریکا از جهان در حال کوچک شدن است ، به دلیل آنکه قدرت های جدیدی در حال ظهورند و اسلام با ایفای نقش تمدنی در قامت یک قدرت ظاهر شده است.

وی افزود: قرن امریکا با پایان قرن بیستم به پایان رسید و به دلیل مقاومت انقلاب اسلامی در مقابل ستمگری آنان،امروز در جای جای عالم آزادی خواهان و مسلمانان با الگوپذیری از انقلاب، برابر امریکا صف کشیده اند و قدرت ساخته اند.

سرلشکر سلامی با اشاره به وضعیت مناسبات سیاسی امریکا اظهار کرد: از نظر سیاسی امریکا امروز منزوی شده است ؛ در موضوع تحریم تسلیحاتی حتی متحدان سنتی خود را نیز به همراه نداشت و تنها به دومینیکن متکی بود.

سردار سلامی با بیان اینکه پایان امریکا  واقعیتی انکارناپذیر است، گفت : در موضوع مکانیسم ماشه نیز ماشه ای است که حتی اگر چکیده شود، گلوله‌ای از آن خارج نخواهد شد.

وی  در ادامه خاطرنشان کرد: امروز شعارهای انقلاب اسلامی تا قلب امریکا پیش رفته و از امریکا چیزی جز دود، آتش و شکستن حرمت انسان ها در خیابان ها و ناتوانی در مدیریت بیماری و فروپاشی نظام سلامت چیزی باقی نمانده است؛ انحطاط اخلاقی تمام زندگی رهبر امریکا را فرا گرفته وامریکایی که برای نشان دادن قدرت طناب مجازی بر گردن برخی حکام خودفروخته می‌اندازد تا مانور قدرت دهد، ما را تهدید می کند.

فرمانده کل سپاه در واکنش به گزافه گویی های اخیر رییس جمهور امریکا ،خطاب به وی گفت: آقای ترامپ انتقام ما از شهادت سردار بزرگ مان قطعی ،جدی  و واقعی است ، اما ما  اهل شرف و شرافت هستیم و جوانمردانه و عادلانه انتقام میگیریم؛  شما فکر می‌کنید ما در برابر خون برادر شهیدمان یک سفیر زن در افریقای جنوبی را می زنیم؛ ما کسانی را می زنیم که در شهادت این مرد بزرگ مستقیم و غیر مستقیم نقش داشتند و شما بدانید هر که در این ماجرا نقش داشته است زده خواهد شد و این پیام جدی است.

وی افزود: شما ما را به حمله هزار برابری تهدید می کنید؛ ما شما را می شناسیم؛ آن وقت که عین الاسد را زدیم فرض داشتیم که شما پاسخ می دهید و صد ها موشک آماده کردیم که اگر زدید داشته هایتان را ویران کنیم.

فرمانده کل سپاه در پایان  با بیان اینکه دشمن همه جا زیر دید ما است و اگر لازم باشد زیر تیر ما نیز قرار خواهد گرفت، تاکید کرد: آقای ترامپ اگر تار مویی از سر یک ایرانی کم شود؛ تمام کرک های شما را به باد می دهیم؛ این تهدید جدی است و ما همه چیز را در عمل ثابت می کنیم.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 79
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 40
  • IR ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
    فقط تکبیر یک بار برای همیشه،پوزه گشاد و نجس آمریکا رو خرد کنید
    • وطن دوست TR ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
      62 7
      الله اکبر سلام خدا بر شیر مردان دلاور مجاهد اعم از شیعه و سنی و رهرو ولایت هیهات من الذله امارات از قلم نخواهد افتاد انتقام بچه های و کودکان یمنی هم گرفته خواهد شد
    • IR ۲۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
      1 3
      سلام و درود و تحیات بینهایت خدایی و الهی بر نیروهای مسلحمان و ننگها و نفرینها و لعنتهای بیشمار و بیکران الهی بر دولتهای غربگرا و غربپرست اینها دعاهایی است که استجابتشان از ناحیه خداییها تضمین شده میباشد............
  • IR ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
    بزنید سردار تو را به خدا. از این دنیای مضحک و سیرک عوام و خواصش، برای ما داغ یک انتقام مونده که شاید کمی آراممون کنه.
  • IR ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
    ای بنازم سردارعزیز! ماهم مشتاقیم که هر چی سریع زمانش برسد که کرک وپشم این آشغالهارو بریزیم!! دمت گرم سردار ... ! اینها باید از زبان رئیس جمهور ما بیاد بیرون در جواب اون رئیس جمهور کثافت واشغالی که متاسفانه شما جورش رو میکشید دست مریزاد
    • حسین IR ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
      26 5
      دولت سر گرم دنیای مادی (دولار، بورس، سکه) هستند ومعیشت مردم رو روبه راه می کنند وقت اضافه ندارند عیب و خورده بهشون نگیر باید باید به این بازی هاشون عادت کنیم
  • محمد IR ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
    53 9
    با این که میدونی چقدر بهتون علاقمندم ولی انتظار این بود که همون ایامی که سردار عزیزمون رو شهید کردن تقاص پس میدادن.تقاصی بزرگتر از عین الاسد
    • حسین IR ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
      23 14
      آن موقع شاید این انتقام ادامه پیدا می کرد اما اشتباه سهوی (که شکی در جنگ الکترونیک داشت که از قبل برای مقابله با آن بر نامه نداشتیم) در زدن هواپیمای مسافربری تعللی در آن ایجاد کرد چون چشم جهانیان به آن بود و اگر ادامه پیدا می کرد چهره اسلام لکه دار می شد
    • IR ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
      32 11
      شیعه با عقلانیت وصبر در هم تنیده شده است وهمین شهید سلیمانی را اینگونه مقتدر وجاودانه نمود.انتقام سخت ما =خروج کامل امریکا برای همیشه از غرب اسیا.
    • IR ۰۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
      4 3
      ترس انتقام ازخود انتقام در یک مکان و زمان مشخص کشنده تر است درود بر سردار
  • IR ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
    47 5
    اقتدار کشور ما مدیون شما مدافعان کشور است. ممنونیم سردار
  • IR ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
    37 5
    آفرین بر سردار شجاع ایرانی .دل تک تک مردم ایران را شاد کردید مطمئن باشید ملت ایران پشتیبان شماست همانطور که طی چهل و دو سال گذشته پشتیبان شما بودند .معلوم نیست دستگاه دیپلماسی ما زنده است یا مرده . اگر مرده است شگون ندارد روی زمین بماند هر چه زودتر آن به خاک بسپارید
  • جواد US ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
    43 6
    صلابت و قدرت در مقابل دشمن یعنی این؟ اگر یکی بزنی 10تا میخوری؟ منتظر انتقام سردار دلها هستیم
  • جواد US ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
    42 4
    صلابت و قدرت یعنی این یکی بزنی ده تا میخوری منتظر انتقام سردار دلها هستیم
  • عبدالله IR ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
    44 9
    آفرین و مرحبا. شیر مادر حلالت باشد ای سردار جوانمرد.
  • IR ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
    36 10
    اگر ترامپ را زدید یعنی انتقام سردار گرفته شد.
    • IR ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
      14 4
      ترامپ یک عروسک خیمه شب بازیست.انتقام سخت ما اخراج همیشگی کدخدای یه عده مفتون غرب ،از منطقه است.
  • مصطفی IR ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
    37 4
    سلام علیکم جهت انتقام سردار دلها، ناقابل ترین هدیه ما جان ماست
  • Reza IR ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
    32 8
    ایشالله به درک واصل شدن کله زرد و پمپ فاضلاب
  • IR ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
    27 4
    دمت گرم
  • IR ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
    28 6
    سخنراني با اقتدار فقط از موضع قدرت بر مياد
    • متین IR ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
      0 3
      مرحبا
  • رضا IR ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
    27 7
    انتقام سخت حتمی است. خدا سایه مقام معظم رهبری انقلاب اسلامی را مستدام بداره ان شاءالله و شما پاسداران دلاور، ارتشیان سلحشور و سربازان گمنام را سلامت
  • داغدیده شهید سلیمانی IR ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
    23 4
    سلام خدا بر پاسدارعزیز وطن و شرف سردار سلامی ، منتظر ضربه بزرگ بر امریکای بزدل هستیم.یا الله یا ناصر و یا قاهر
  • IR ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
    22 6
    وَلَيَنصُرَنَّ اللَّهُ مَن يَنصُرُهُ ۗ إِنَّ اللَّهَ لَقَوِيٌّ عَزيزٌ﴿۴۰﴾
  • مسلم IR ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
    12 3
    خدا سايه سپاه رو از سر اين مردم كم نكنه.
  • رضا IR ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
    19 8
    ماشاالله سردار
  • IR ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
    20 12
    سپاه نماد غیرت و شجاعت
  • سعید NL ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
    22 7
    اکنون این سپاه اسلام و ایران زمین بزرگ است که در ظلمت و سکوت مرگبار جهان همچون خورشید حیات بخش میدرخشد.
  • حسين DE ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
    8 4
    سردار سلامى عزيز اين تنها راه و تنها شيوه مذاكره با آمريكا است با مشت پر، خداوند نگهدارتان .
    • IR ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
      8 6
      زنده باد سردار سرلشکر سلامی.
  • سعید NL ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
    8 4
    اکنون این سپاه اسلام و ایران زمین بزرگ است که در ظلمت و سکوت مرگبار جهان همچون خورشید حیات بخش میدرخشد.با گل و لای جلوی تابش آفتاب را نمیتوان گرفت.
  • IR ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
    8 3
    به همین علت هم بود که در عین الاسد سربازان شما را هدف قرار ندادیم.
  • IR ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
    15 5
    به کین سلیمان، به نیروی یزدان به گرز گران همی آوریم یکایک بند، کز ان پس دگر ناید گزند
  • دیده بان IR ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
    11 3
    الله اکبر،فان حزب الله هم الغالبون،انا من المجرمین منتقمون،الله اکبر.
  • بهمن IR ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
    11 4
    ازقول یک ایرانی ویک شیعه حقه اثنی عشری بنویسیدکه من به دوستان و یاران مالک اشتر سید علی مباهات وتفاخر می کنم اجرک الله
  • IR ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
    12 5
    آقای ترامپ اگر تار مویی از سر یک ایرانی کم شود؛ تمام کرک های شما را به باد می دهیم؛ این تهدید جدی است.........نمونه مسئول تراز انقلاب اسلامی.خدا حافظ شما دلیر مردان باشد.
  • IR ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
    9 6
    احسنت احسنت دل ماراشادکردی
  • حسن IR ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
    9 5
    الله و اکبر.عالی بود
    • IR ۲۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
      4 2
      الله اکبر. عالی بود. ممنون.
  • IR ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
    10 3
    درود بر شرف،غیرت،شجاعت ،همت ، اراده و عمل گرایی سرداران بزرگ سپاه که مایه مباهات و افتخار ایرانیان و سایر مسلمانان جهان هستند... کاش این گونه صفات را مسئولین اقتصادی و اجرایی هم داشتند که در جنگ اقتصادی مردم متحمل آسیب کمتری بشوند!!!
  • IR ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
    11 5
    درود خدا بر سردار سلامی . من حاضرم جانم را فدای شما بکنم .
  • سعید IR ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
    10 5
    لطفا اول اسرائیل را نابود کنید.
    • IR ۲۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
      4 2
      آسیاب به نوبت.
  • العبد IR ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
    11 5
    ماشالله سردار. روزی که قاتلان سیدالشهدای مقاومت به دست پرتوان لشکریان خدا به درک واصل شوند روز جشن و سرور خواهد بود. هیچ چیز به اندازه کشتن ترامپ و پمپئو مرهم زخم دل منتقمان حاج قاسم نیست
  • IR ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
    10 3
    زنده باد سرلشکر سلامی
  • عطاالله IR ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
    10 4
    به خدای احد و واحد قسم میخورم اگه نیروهای مسلح عزیز ما نبودند دولت و حامیانش مملکت رو کادو پیچ دو دستی تقدیم ترامپ کرده بود.
  • IR ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
    9 3
    زنده باد.
  • علی کبیری IR ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
    10 5
    با سلام سردار سلام بخدا قسم که هیچ عملی مثل این قول شما در گرفتن انتقام خون سردار بی بدیل ما سردار قاسم سلیمانی باعث مسرت و شادی ملی ایران نخواهد بود امیدوارم در نزدیکترین زمان ممکن این انتقام انجام پذیرد انشااله
  • IR ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
    11 5
    درودبرسردارسلامی اجرکم عنداا....
    • IR ۲۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
      9 2
      درود بر سردار سلامی اجرکم عندالله.
  • DE ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
    13 4
    سرلشکر سلامی: آقای ترامپ! انتقام ما قطعی است/عوامل ترور سردارسلیمانی را می‌زنیم/تار مویی از سر یک ایرانی کم شود؛ کُرک‌های شما را به باد می‌دهیم // این مواضع قاطع ومستحکم همراه عمل ٬ ایران را مصونیت بخشیده و جرات را از دشمن میگیرد و کلا اصلا جنگی پیش نمی آید.پاسخ به هر ضربه دشمن بایستی بسیار بالاتر از خود ضربه باشد .زنده باد سرلشکر سلامی و سلامیان جان برکف.
  • سجاد IR ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
    14 3
    لذتبخشه سخنان این مرد هر ملتی با اندازه رهبران خود ارتفاع میگیرد مرحبا
  • IR ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
    15 5
    آقای ترامپ قمار باز .. بشنو و بفهم. ما ملت امام حسینیم . ما ملت شهادتیم.
  • علی IR ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
    6 1
    سردارعزیز!!!!!! آمریکا که جراتش رو نداره اما ای کاش از منافقان اصلاح طلب در داخل کشور غفلت نمی کردید واول این دشمنان داخلی را ریشه کن کنید. مملکت رانابودکردند وبا خنده مسخره شان به مردم نیشخند هم می زنند. ویرانگر آن اصلاح طلب افسادطلب فریبکار خیانتکاربه مردم ووطن واسلام را دریابید که از آمریکا بیشتر خسارت زده اند. خودتان هم خوب می شناسیدشان. اللهم عجل لولیک الفرج، اللهم عجل لولیک الفرج
  • امیر NL ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
    8 5
    چندین بار در رسانه ملی و جلسات و مساجد با لحن خاصی به رئیس جمهور گفته شده که : لطفاً حرف نزن و خبر خوب نده و اصلا هیچ کاری نکن اینجوری خیلی بهتره . به نظرم این جمله نه فقط به درد رئیس جمهور میخوره به درد خیلی از مسئولین هم میخوره تا با حرف های نسنجیده با آینده و سرنوشت و جان مردم بازی نکنند .
  • IR ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
    9 3
    مرحباسردار.خداحافظ تان.
  • IR ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
    11 4
    منظور سردار از کرک به باد دادن همان پشم ریزون برای ترامپ و رفقاشه. منتظر باشید
  • IR ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
    7 2
    جان.
  • IR ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
    8 4
    ترامپ مثل اون بچه بد مدرسه میمونه که هر اتفاقی رو میندازن گردنش و اونم فکر میکنه اینطوری خیلی شاخ میشه. نخیر. پمپئو مغز متفکر، پیشنهاد دهنده و اصرار کننده برای انجام این حمله بوده.
  • IR ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
    9 4
    ان شاالله!
  • IR ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
    10 2
    همشونو بزنید. هرگز یادم نمیره فیلم تجاوز سربازان امریکایی به دختر عراقی رو که در جهان پخش شد. سردار سلیمانی مرد بود
  • IR ۱۸:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
    7 4
    ایشون خیلی حماسی حرف می زنند و صحبت هاشون همیشه به انسان حس اقتدار و افتخار میده.
  • IR ۲۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
    7 2
    سلام خدا بر سپاه پاسداران. خداقوت. خسته نباشید. اجرتان با امام حسین علیه السلام.
  • IR ۲۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
    7 4
    مرگ بر آمریکا و اسرائیل تروریست جنایتکار و دوستدارانشان
  • IR ۲۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
    9 2
    مرگ بر آمریکاو ترامپ و اسرائیل وهمه دشمنان اسلام و مسلمین جهان.
  • یاور.م AU ۲۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
    4 4
    اگر تمام ارتش تروریست آمریکا هم به درک واصل شوند خشم و آتش انتقامی که به واسطه ترور ناشریفانه سردار بی بدیل و جاودانه ما شهید قاسم سلیمانی روشن شد خاموش نخواهد شد درود بر شرفت حاج حسین سلامی
  • IR ۲۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
    3 5
    سلام به عنوان یک ایرانی احساس غرور می کنم...یادمان نرفته از ما حق توحش می گرفتند..سلام برشما برآن بازو باید بوسه دست..هرکس تقاص خون وبدن اربا اربای سردار را بگیرد باید بر دستش بوسه زد وافتخار کرد.. زنده باشی برادر.سردار .عزیز.خادم.
  • IR ۲۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
    2 2
    اگر این سردار با عظمت نبود حالا امثال نوید افکاری وترامپ زنده بودند وخون مردم ایران را درشیشه میکردنند
  • علی IR ۲۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
    4 4
    سلام درود بر سپاه اسلام و فرمانده دلیر سردار سلامی عزیز . من عاشق صحبتهای پر صلابت شما هستم و از عمق جانم دوستتان دارم.
    • غلام IR ۲۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
      1 2
      احسنتم
    • ملیکا IR ۲۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
      2 4
      من با نظر شما موافقم
  • IR ۰۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
    2 2
    ماباید قدرت باشیم وقدرتمند بمانیم قدرت بازدارندگی! این نوع از قدرت از جنگیدن مناسب تراست پس این اصل رافراموش نکنیم دنیا بر محور قدرت بازندارگی می چرخد
  • IR ۰۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
    3 4
    وقت تعین کنید ....سلمان رشدی هنوز زنده است
  • علی IR ۰۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
    2 2
    درد بر مردان پاک خدا =سردار سلیمانی....... خاک عالم بر سر نجس ترین مردان = ترامپ.
  • شهریار IR ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
    0 0
    ای کاش یکی با این جدیت مشکلات اقتصادی و گرانی را هم حل میکرد که کرک و پر اکثر مردم هم ریخته
  • IR ۲۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
    0 3
    سلام و درود و تحیات بینهایت خدایی و الهی بر نیروهای مسلحمان و ننگها و نفرینها و لعنتهای بیشمار و بیکران الهی بر دولتهای غربگرا و غربپرست اینها دعاهایی است که استجابتشان از ناحیه خداییها تضمین شده میباشد............
  • IR ۲۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
    0 0
    درود بر سردار سلامی. مرگ بر سیاستمداران ترسو داخلی
  • IR ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۵
    0 0
    فرمانده تروریست سنتکام را بزنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس