سخنگوی نیروهای مسلح یمن: شهید سلیمانی شاخص مهمی در مقابله با توطئه‌های دشمنان بود

سخنگوی نظامی نیروهای مسلح یمن تاکید کرد شهید سلیمانی از عظیم ترین و بارز ترین فرماندهان محور مقاومت بود که به همراه نیروی قدس ، نوک پیکان و نماد پیشرو در مقابله با دشمن صهیونیستی به شمار می‌رفت.

به گزارش مشرق، سرتیپ یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی العهد ضمن بیان این مسئله افزود شهید سلیمانی از مجاهدین پیشرویی بود که توسط امام خمینی (قدس سره) تربیت شد و دشمنان برایش هزاران حساب ویژه باز می کردند.

بیشتر بخوانید:

جزئیات عملیات شکار پهپاد تهاجمی نیروی هوایی آل‌سعود+فیلم و تصاویر

وی خاطر نشان کرد : از دست دادن شهید سلیمانی نه تنها برای جمهوری اسلامی ایران بلکه برای محور مقاومت به طور اعم یک خسارت محسوب می شود، باید گفت که شهادتش باعث شد امت اسلامی و مقاومت نمادی مهمی و شخصیت جهادی منحصر به فرد و بی بدیلی را از دست داد.

سریع در ادامه افزود : مواضع شهید سلیمانی در قبال استکبار جهانی شاخص و شفاف بود، شخصیت ایشان رعب ووحشت را در میان دشمنان به وجود می آورد و نمادی سرسخت در مقابله با توطئه های دشمنان امت به شمار می رفت ، مواضع ایشان با مستضعفان نیز در لبنان ، عراق ، سوریه ، فلسطین و یمن هم کاملا مشخص است ، پس خداوند ایشان را روزی که به دنیا آمد ، روزی که به شهادت رسید و روزی که زنده می شود ، مشمول رحمت خود قرار دهد.‎

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
    7 0
    خدارحمت کنه سرداردلهارو یادش گرامی وپررهرو باد
  • ۳۹۳۱۴۶۲۱۸۸ IR ۰۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
    4 0
    خداوند رزمندگان یمنی راحفظ کند که مثل شیرجلودشمن وهابی ایستاده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس