به گزارش مشرق، صفحه اینستاگرام مرزوبوم روایت حاج صادق آهنگران از فرمانده ی شهید به نقل از کتاب با نوای کاروان را منتشر کرد.

 خط قرمز حاج قاسم، ولایت و رهبری بود. در این باره یک خاطره تعریف کنم. زمان انتخابات ریاست جمهوری در سال ۷۶ به دعوت حاجی در مسجد صاحب الزمان (ع) کرمان برای ایام فاطمیه برنامه اجرا می کردم.

 یکی از روزها که مراسم داشتیم، حاجی دیده بود که جلوی مسجد، تبلیغات یکی از کاندیداها نصب شده، تذکر داده بود که در مجالس مذهبی تبلیغات انتخاباتی نکنید.

 به آقای معیّدی که مسئول هیئت امام زمان بود، گفته بود که چرا اینها را جلوی مجلس حضرت زهرا گذاشته اید؟ چرا از مجالس دینی برای تبلیغات انتخاباتی استفاده می کنید؟ آقای معیدی گفته بود: کار من نیست، من دیر فهمیدم و دیگر نتوانستم جمعش کنم.

چند بار به خود من هم تذکر داد. بحث هیئت رزمنده ها بود و من هم جزء هیئت امنا بودم. حاجی معترض بود و می گفت:

شما کم کم دارید به سمت بحث های سیاسی و جناح بندی های سیاسی می روید. من حرف ایشان را می پذیرفتم، چون سپاهی بودم و نمی خواستم وارد جناح بندی های سیاسی شوم. میگفت گاهی سپاهی ها وارد بحث های جناحی می شوند. نباید این کار را کنند. به این حرف حاج ق ا س م اعتقاد داشته و دارم. ما مداح های مشهور نباید در جناح بندی ها گیر بیفتیم و فقط باید تعصب ولایی داشته باشیم.

حضرت آقا هم خیلی به او علاقه داشتند. شما به عکسی که خدمت مقام معظم رهبری رسیده اند، نگاه کنید. در حال ادای احترام نظامی، دستش روی سینه اش است. من کسی را مثل او سراغ ندارم که این قدر به آقا ارادت داشته باشد. ایشان هم از ارادت حاج قاسم به خودشان اطلاع داشتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۴:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
    9 6
    دوستش دارم برای من زنده هست هر روزم کنارمه
    • IR ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
      2 1
      برای همه زنده هستند وبا انتخابمان در سالهای بعد ثابت میکنیم وبر عهد خود پا برجاییم.
  • IR ۰۷:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
    7 3
    روحش شاد
  • IR ۰۷:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
    6 0
    مؤیدی درست است نه معیدی
  • IR ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
    6 7
    خاتمی با اسم سیادت اومد بعد چه کارها که نکرد.
    • IR ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
      1 5
      من دقیقا یادم هست که خیلی ها به خاطر همین سیادت بهش رای دادن، اصلا نمی دونستند افکارش کیه، مخصوصا تبلیغ سه سید حسینی خمینی، خامنه ای، خاتمی !!! که چقدر تبلیغ دور از واقعیتی بود.
  • US ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
    0 4
    ولی وقتی میشه سال 84 و مداح ها تبلیغ احمدی نژاد میکردند ،اون هیچ مشکلی نداره. و بدتر از اون حمایت مساجد و هیئت ها از محمود در سال 88. به عنوان یک هیئتی و بسیجی الان که به کارهای 10 سال پیش خودم نگاه میکنم میبینم حمایت از اون آدم که در باطن طرفدار ولایت نبود کار اشتباهی بود
  • IR ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
    1 7
    به هیچکدام از این دو رأی ندادم، به شخص سوم رأی دادم، هر دو با پروپاگاندا سعی در جلب آرا داشتند، یکی با حمایت همه جانبه از سوی دشمنان اسلام، و رپرتاژ آگهی هایی که خبرنگارانی مثل کریستین امانپور کریه المنظر بصورتی بسیار موذیانه در هتل عباسی اصفهان برای او تهیه می کردند، دیگری دیگری با نور پردازی ویژه هنگام مصاحبه انتخاباتی و القاء هاله نور به مخاطب که ببینید شیخ صاحب چه وجناتی است که نورانیت در او موج میزند! هر دو ظاهرالصلاح به بلندای سالهای طولانی کشور را در عرصه های مختلف به عقب راندند، هر دو درد مشکلات مردم نداشتند، مکیدن پستانک شیرین قدرت را می خواستند و قوم و قبیله را بر مصدر نشاندن، براستی که نصب مجسمه هر دو بعنوان نماد خسران مملکت یک ضرورت است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس