رئیس کمیته حقوقی فدراسیون فوتبال: اقدام شستا قانونی نیست/ اگر به یورو پول می‌خواهند چرا بخشی از پول را ریالی دریافت کردند؟

رئیس کمیته فدراسیون فوتبال گفت: نیاز به کمک وزیر صنعت و وزارت ورزش داریم چون اقدام شرکت شستا روی چک قانونی نیست.

به گزارش مشرق، صفی‌الله فغانپور در خصوص اتفاقات رخ داده پیرامون مزایده ساختمان فدراسیون فوتبال اظهار داشت: فدراسیون فوتبال پیش از این در خصوص پرداخت دستمزد ویلموتس 2 میلیون یورو از شستا قرض گرفت، علت این موضوع هم این بود که فدراسیون از AFC مطالباتی دارد و پیش از این هم دستمزد کی‌روش و اینگونه مربیان از طریق فیفا پرداخت شده و قصد داشت مطالبات این مربی را هم از همین طریق پرداخت کند اما با توجه به تشدید تحریم‌ها و اینکه توان جا به جایی پول در بانک‌ها را نداریم AFC این موضوع را قبول نکرد که مطالبات ویلموتس را از حساب ایران در آنجا پرداخت کنیم.

بیشتر بخوانید:

واکنش عجیب عضو هیات رئیسه به حراج ساختمان فدراسیون

وی در خصوص برگه‌ای که کنار در فدراسیون فوتبال نصب شده و ساختمان را به مزایده گذاشته‌اند عنوان کرد:شستا چکی از فدراسیون در اختیار داشت که به زعم ما این چک قانونی نیست چون فقط خزانه‌دار  فدراسیون آن را امضا کرده است، ما هم در این زمینه فرجام خواهی کردیم، البته آنها از طریق مقامات قضایی اقدام کردند و پرونده را به اجرای احکام فرستاده و کارشناسان هم حدود 70 میلیارد تومان روی ساختمان فدراسیون فوتبال قیمت‌گذاری کرده‌اند. در این مدت حدود 16 میلیارد تومان پرداخت کرده و فقط 9 میلیارد تومان بدهی داریم اما شرکت شستا روی چک 2 میلیون یورویی اقدام کرده و خواستار پرداخت مطالباتش به یورو است.

رئیس کمیته حقوقی فدراسیون فوتبال که با شبکه خبر صحبت می‌کرد در  خصوص اینکه وقتی شرکت شستا 2 میلیون را به صورت یورو به فدراسیون قرض داده و فدراسیون هم باید به یورو این قرض را پرداخت کند عنوان کرد: توافقات ما از ابتدا این بود که این بدهی را به صورت ریالی پرداخت کنیم و آنها به صورت ریالی 16 میلیارد تومان از ما دریافت کرده‌اند. ما در اینجا نیاز به کمک وزیر صنعت و وزارت ورزش داریم چون اقدام شرکت شستا روی چک قانونی نیست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
    0 0
    واقعا ورزش کثیف و بی خاصیتی هست. کاش درش تخته میشد. یه جام هم که اومدن بگیرن بعد سال ها اون یارو بازیکن خودی مثلا چنان دستش رو برد بالا و خودش رو کشت که بالاخره پنالتی رو داد. :/
  • عمار یاسر ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
    0 0
    فردا جای دیگری گیر کنید هیچ کجا رو پیدا نمی کنید که بوق تومن هم بهتان بدهند
  • IR ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
    0 0
    شستا به چه حقی پول من کارگر رو برداشته داده به فدراسیون فوتبال. زورشون میاد حقوق من کارگر رو بدن بعد میلیون یورویی به فدارسیون فوتبال می بخشند تا جیب خارجی ها رو پر کنه؟
  • IR ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
    0 0
    اقا این شرکت، کلی سهامدار خصوصی داره. حق ندارید از مطالبات خودتون کنار بیایید. مگر پول مفته که یورویی گرفتن حالا تومانی برگدانند.
  • IR ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
    0 0
    جان از کیسه بازنشستگان میبخشید .....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس