مطهری: برخی درگیر توهماتشان هستند/ پرسپولیس همیشه دنبال پیروزی است

مربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه برخی به پرسپولیس لقب تیم خاص را داده‌اند، گفت: برخی درگیر توهماتشان هستند اما پرسپولیس راه خودش را می‌رود و دنبال قهرمان است.

به گزارش مشرق، «حمید مطهری» امروز (چهارشنبه)  در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر ذوب‌آهن که به جای «یحیی گل‌محمدی» حضور پیدا کرده بود، اظهار داشت: ابتدا باید درگذشت هوادار خوب متعصبمان را تسلیت بگویم. درگذشت این هوادار غم بزرگی در تیم ما بود. هواداران همیشه بدانند نهایت تلاشمان را برای خوشحالی آنها به کار می‌گیریم.

وی افزود: هنوز برای ما مبهم است که چرا آن مسابقه برابر ذوب‌آهن برگزار نشد و اگر آن دیدار در زمان مقرر برگزار می‌شد با شرایط بهتری در فینال آسیا به میدان می‌رفتیم. باشگاه ۲ بار نامه زد و حداقل توقع ما این بود پاسخ ما را بدهند. همیشه ارتباط خوبی با سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال داشتیم و نهایت احترام را قائل بودیم و توقع بیجایی نیست که جواب باشگاه ما را می‌دادند.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: حریف و زوایای مختلف ذوب‌آهن را بررسی کردیم. می‌دانیم از بازی چه می‌خواهیم و طراحی ما مشخص است. یک سری مربیان اصول خودشان را دارند. برخی از آنها به تیم خودشان می‌پردازند و برخی دیگر روی حریف تمرکز می‌کنند. گروهی از مربیان هم هستند که هم حریف را آنالیز می‌کند و اصول و عقاید خودش را دارد. ما جزو گروه این گروه هستیم.   طراحی تاکتیکی ما برای خودمان مهم‌تر از هر چیزی است. دنبال این هستیم اهداف تاکتیکی را به تیم حریف دیکته کنیم. ذوب آهن تیمی است که از سرعت خوبی برخوردار است و در بخش انتقال توپ از دفاع به حمله خطرناک است که باید کنترل کنیم. در مجموع ذوب‌آهن تیم قابل احترامی است اما همه دیدارهای لیگ سخت است.

مطهری گفت: پرسپولیس تیم بزرگ با بازیکنانی که ذهن برنده خواه دارند. ۳ امتیاز بازی برای ماخیلی مهم است و دنبال این هستیم که بازی خودمان را دیکته کنیم و ۳ امتیاز را بگیریم. فوتبال قابل احترام برای ما در اولویت است.

بیشتر بخوانید:

تعریف و تمجیدهای یک استقلالی از پرسپولیس

وی در مورد اینکه مهاجمان پرسپولیس در لیگ هنوز گل‌زنی نکردند، خاطر نشان کرد: برای ما مهم این است که کار گروهی رو به جلو داشته باشیم و موقعیت‌سازی کنیم. جای نگرانی نداریم. در فینال آسیا مهاجم جوان ما «مهدی عبدی» گل زد. مهم عملکرد خوب تیم است و مشکلی نیست که من بخواهم در مورد او صحبت کند.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس همچنین با اشاره به اینکه ممکن است مشکل تیم در خلق موقعیت بیشتر از قبل شود، یادآور شد: شما می‌توانید بازی‌ها و تعداد خلق موقعیت در لیگ ایران را بببینید. در فینال لیگ قهرمانان آسیا موقعیت خوبی داشتیم و هوشمندانه بازی کردیم. دیدار با نساجی که برخی دوستان گفتند حرفی برای گفتن نداشتیم؛  تیمی که بتواند ۵۰۴ پاس بدهد، ۶۴ درصد مالکیت داشته باشد، ۸ کرنر بزند و تیم حریف در زمین خودش بدون کرنر باشد، این نشان می‌دهد ما در خلق موقعیت مشکلی نداریم و تفکراتمان را به تیم‌های حریف دیکته می‌کنیم.

مطهری در مورد اینکه برخی تیم‌ها به کنایه از پرسپولیس به عنوان تیم خاص یاد می‌کنند، گفت: من آقای خاص شنیده بودم که لقب «ژوزه مورینیو» است. اما تیم خاص نشنیده بودم و تشکر می‌کنم از افرادی که این لقب را به ما دادند. واقعا برازنده ما است. تیمی که ۴ دوره متوالی قهرمان لیگ شود و ۲ بار نایب قهرمان آسیا شود، تیم خاص است. من تشکر می‌کنم که به ما لقب خاص دادند. رسیدن به فینال آسیا کار بزرگی است که بازیکنان ما نشان دادند می‌توانند این کارها بزرگ را انجام دهند. با توجه به قهرمانی‌ها ما خاص هستیم و این موضوع پیچیده نیست. پرسپولیس همیشه کارش را جلو می‌برد و به قهرمانی خودمان توجه می‌کنیم. دوستان برخی اوقات در توهمات خود هستند اما ما کارمان را برای قهرمانی پیش می‌بریم و خاص می‌شویم و از این فرصت استفاده می‌کنیم.

مطهری در مورد صحبت‌های «محمود فکری» سرمربی تیم استقلال که گفته بود ترجیح می‌داده با توجه به تعداد بازی‌های معوقه پس از بازگشت پرسپولیس از قطر در شهرآورد حاضر می‌شدند، اضافه کرد: کادر فنی پرسپولیس همیشه به نظرات همکارانمان در لیگ احترام می‌گذارد.  دیدید که گفتند اول دیدارهای معوقه و سپس شهرآورد برگزار شود.  ما به این موضوع احترام گذاشتیم. همیشه تابع برنامه سازمان لیگ بودیم. استقلال بازی هفته نهمش را انجام می‌دهد بعد در شهرآورد حاضر خواهد شد.  

وی در مورد شایعاتی در مورد بازگشت «علی علیپور» و «رامین رضاییان» به پرسپولیس گفت: الان هفته ششم است و صحبت خاصی در این باره نشنیده‌ام. از الان تا نیم فصل زمان زیاد است. بضاعتمان همین است و همه بازیکنمان برای ما ارزشمند هستند. پرسپولیس تیم منسجمی است و روحیه پیروزی طلبی در تیم فوران می‌کند. به این تیم افتخار می‌کنیم و همیشه نشان دادیم به بازیکن متکی نیستیم و کار تیمی مهم‌تر از هر چیزی است.

مربی پرسپولیس در مور اظهارات «پیروز قربانی» پیشکسوت استقلال که از پرسپولیس تمجید کرده و این تیم را فنی‌ترین تیم لیگ دانسته گفت: درود به شرف «پیروز قربانی» پیشکسوت عزیز استقلال. او به خاطر حرف‌های واقع گرایانه‌اش می‌تواند الگو باشد. اینکه فقط از نظر فنی صحبت می‌کند. او واقع گرایانه مسائل فوتبال را دنبال می‌کند.  تیم‌ها به جای اینکه دنبال توهمات باشند و ذهن‌ها را خراب کنند از فوتبال لذت ببرند. طرح مسائل تکراری فایده‌ای ندارد. تفکراتمان روی مسائل فنی است اما دوستان تفکرشان جای دیگر است. بازنده ها همیشه راجب برنده‌ها فکر می‌کنند اما برنده‌ها هیچ وقت حواسشان را معطوف بازنده‌ها نمی‌کنند.

پرسپولیس و ذوب‌آهن از ساعت ۱۵ فردا (پنجشنبه) در دیداری معوقه از هفته ششم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند. در حال حاضر پرسپولیس با ۹ امتیاز از ۵ بازی یازدهم است و ذوب‌آهن با ۵ امتیاز از ۷ بازی در رده پانزدهم قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
    2 9
    ببین اینو جدی نگیر این از اون روزی سوخت که استرا نخواستش بعد منتظر بود استرا بد نتیجه بگیره عقده خالی کنه به آرزویش نرسید و هوادارن پشت استرا در اومدن حالا از سوزش اینطور میگه
    • سعید IR ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
      1 0
      کلا هرکی چرت و پرت شمارو تکرار نکنه داره میسوزه لابد. راستی دیشب سعید لطفی بازیکن سابق کیسه هم همین حرفهارو تکرار کرد. اونم داره میسوزه؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس