کد خبر 1161852
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۵
قاچاق سوخت نمایه

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان از کشف ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق و انهدام ۱۵ کیلومتر خط انتقال سوخت در آب های شهرستان میناب خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار حسین دهکی اظهار داشت: مرزبانان پایگاه دریابانی میناب در راستای تشدید اقدامات کنترلی و مراقبتی و حراست از مرزهای آبی کشور و مبارزه با قاچاقچیان سوخت در دو عملیات جداگانه موفق به شناسایی و توقیف محموله قاچاق و خط لوله انتقال سوخت شدند.

بیشتر بخوانید:

مرزنشینان قربانی نفوذ موریانه‌ای قاچاقچیان می‌شوند

وی افزود: ماموران، پس از کسب خبر مبنی بر خروج محموله سوخت قاچاق به سمت یکی از کشورهای همسایه در یک عملیات موفق به شناسایی قاچاقچیان شدند که پس از ساعتی تعقیب و گریز، دو محفظه پلاستیکی حاوی ۹۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق را کشف کردند. 

سردار دهکی در ادامه تصریح کرد: مرزداران در عملیات جداگانه ای دیگر، در آب های میناب موفق شدند، ۱۵کیلومتر خط لوله انتقال سوخت قاچاق را کشف و منهدم کنند

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان با بیان اینکه متهمان متواری شدند و دستگیری آنها در دستور کار مرزبانان قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: ماموران در مجموع موفق به کشف ۹۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق به ارزش ۲۷۰ میلیون ریال شدند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
    5 0
    سودی که در این تفاوت قیمت هست بتمام این خسارت ها می ارزه . فکر برای بیکاران بشه . احتمالا با فرهنگ سازی حمایت از منابع و منافع ملی اونوقت بشه انتظار تغییر را داشت
  • رضا IR ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
    0 0
    تفاوت قابل توجه بین قیمت داخل و خارج سوخت موجب میشه قاچاق پرسود سوخت همچنان ادامه پیدا کنه. فرقی هم نمیکنه چند نفر دستگیر و در نهایت آزاد شوند. باید همزمان با واقعی شدن قیمت سوخت، توان اقتصادی مردم هم بهبود پیدا کنه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس