کد خبر 1161813
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۷
اینفانتینو: قطر کاری کرد تا بازیکنان در لیگ قهرمانان آسیا بدون به خطر افتادن سلامتی‌شان بازی کنند

رئیس سوئیسی فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) مطالبی درباره میزبانی قطر از دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد.

 به گزارش مشرق، قطر در 3 ماه اخیر میزبان رویدادهای مهم فوتبال از جمله لیگ قهرمانان آسیا و فینال کاپ امیر قطر در ورزشگاه‌های جام جهانی 2022 بود.

جانی اینفانتینو، رئیس فیفا در این مورد به خبرگزاری تاس روسیه گفت: با وجود همه‌گیری ویروس کرونا قطر در 3 ماه اخیر دوباره نشان داد که چگونه می‌توانیم فوتبال را با حضور تماشاگران برگزار کنیم. در بازی فینال کاپ امیر قطر، مراسم افتتاحیه ورزشگاه جام جهانی 2022 و فینال لیگ قهرمانان آسیا بیشتر از 10 هزار تماشاگر حضور داشتند. من در هر دو بازی حضور داشتم و دیدم که چگونه پروتکل‌های بهداشتی توسط قطر و برگزار کنندگان مسابقات اجرا می‌شوند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: این موضوع به بازیکنان تیم‌ها اجازه داد تا بدون به خطر افتادن سلامتی‌شان بازی کنند و تماشاگران هم به تماشا بنشینند. قطر معیارهایی برای بازگشت ایمن فوتبال تعیین کرده است.بیش از 900 بازیکن و نمایندگان 30 تیم در دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا به میزبانی قطر شرکت کردند. 76 بازی در ورزشگاه‌های جام جهانی 2022 برگزار شدند. در طول برگزاری این رقابت‌ها پروتکل‌های سخت و دقیق بهداشتی از سوی قطر برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا اجرا شد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس