صالحی‌امیری: فیفا از حضور ما در مجمع فوتبال استقبال می‌کند/ فدراسیون فوتبال، کمیته ملی المپیک را از مجمع بیرون گذاشت

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: اینفانتینو اعلام کرده از حضور کمیته ملی المپیک در مجمع فدراسیون فوتبال استقبال می‌کند.

به گزارش مشرق، سیدرضا صالحی‌امیری در حاشیه رونمایی از تندیس ۵ قهرمان ایران، درباره پاسخ فیفا به اعتراض ایران درباره حذف کمیته از مجمع عمومی فدراسیون فوتبال، عنوان کرد: کمیته بین‌المللی المپیک وقتی نتیجه انتخابات داخلی نهایی را تایید می‌کند که امضای کمیته ملی المپیک آن کشور در مجمع باشد. در حالی که فدراسیون فوتبال، کمیته ملی المپیک از فهرست مجمع بیرون گذاشته است. 

بیشتر بخوانید:

نبی: با اساسنامه جدید فوتبالی‌ها راحت تر می‌توانند در انتخابات شرکت کنند

وی افزود: در همین خصوص به فیفا اعتراض کردیم‌. در پاسخ اینفانتینو اعلام کرده از حضور کمیته ملی المپیک در مجمع فدراسیون فوتبال استقبال می‌کنیم. به نظرم فدراسیون فوتبال با بی‌تدبیری اقدام به این کار کرده است. باید فدراسیون شفاف‌سازی را سرلوحه کار خود قرار دهد. تمام اقدامات، برنامه‌ها و قراردادها را شفاف سازی کند. به نظر می‌رسد این فدراسیون نسبت به دیگر فدراسیون‌ها بیشتر در معرض اتهام قرار دارد. مسئولان به این موضوع توجه داشته و شفاف سازی لازم را داشته باشند.

صالحی‌امیری درباره اینکه شما پاسخ فیفا را به فدراسیون فوتبال منتقل کرده‌اید یا خیر، گفت: ما در این زمینه یعنی حضور کمیته در مجمع فوتبال مکاتبه دیگری هم با کمیته بین‌المللی المپیک داشتیم و منتظر پاسخ آنها هستیم تا مجموع جواب این دو نهاد را به فدراسیون فوتبال اعلام کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس