«یک و بیست» ویژه برنامه رادیو جوان در سالروز شهادت سردار سلیمانی/ رونمایی از قطعه «تازه شروع شد»

شبکه رادیویی جوان برای پاسداشت اولین سالگرد شهادت سپهبد شهید سلیمانی و همراهان ایشان، ویژه برنامه‌ «یک و بیست» را تدارک دیده است.

به گزارش مشرق، جمعه ۱۳ دی ماه ۱۳۹۸ ساعت یک و بیست دقیقه بامداد در حمله موشکی هلی کوپترهای آمریکایی به دو خودرو در اطراف فرودگاه بغداد، سردار قاسم سلیمانی
فرمانده سپاه قدس و ابومهدی المهندس معاون حشدالشعبی و تنی چند از اعضای حشدالشعبی در این حمله هدف قرار گرفتند و به شهادت رسیدند.

از همین رو رادیو جوان از مدت‌ها قبل تصمیم گرفت تا در سالروز شهادت سردار دلها ویژه‌ برنامه‌ای را با نام «یک و بیست» تولید کند؛ این برنامه جمعه ۱۲ دی ماه از ساعت ۷ شب به مدت ۷ ساعت به روی آنتن می‌رود که هر بیست دقیقه با شنوندگان رادیوجوان قراری دارد و به سی استان دیگر سفر می‌کند تا صداوسیمای هر مرکز گزارشی از برنامه‌ها و تولیدات خود با موضوع حاج قاسم را ارائه نمایند؛ برنامه «یک و بیست» در ساعت پایانی و در ساعت یک و بیست دقیقه، در ارتباطی زنده با کرمان، حال و هوای حرم مطهر شهید سلیمانی را برای مخاطبان گزارش می‌کند.

برنامه «با تو، بی تو» از روز چهارشنبه ۱۰ دی ماه پس از اذان ظهر در ارتباطی زنده با سربازان جبهه مقاومت، خاطرات سردار سلیمانی را با ایشان مرور می‌کند.

از دیگر برنامه‌های رادیوجوان که به همین مناسبت با طرح‌هایی تازه روانه آنتن شده‌اند، برنامه تعاملی «تویی که نمی‌شناختمت» است که با مشارکت شنوندگان و هواداران این ایستگاه رادیویی، محتواهای مردمی با موضوع شهید سلیمانی همچون صوت، عکس، فیلم و متن که همواره از سوی مردم و گروه‌های مختلف جامعه به ویژه جوانان تولید و در فضای مجازی با هشتگ #مرد_میدان منتشر می‌شود را هدایت، تجمیع و در نهایت مورد داوری مردمی قرار دهیم. این برنامه زنده هر روز ساعت ۱۰:۰۰ صبح به مدت ۴۵ دقیقه به همّت خانه جوان رادیوجوان به روی آنتن می‌رود.

یکی دیگر از برنامه‌های رادیوجوان که با همکاری مرکز بسیج صداوسیما تولید شده است، ویژه برنامه تصویری قصّه خوانی «عقیق و رفیق» است که با حضور همه گویندگان رادیوجوان و چهره‌های نام‌آشنایی مثل امین زندگانی، علی ضیا، نجمه جودکی، زهره سادات هاشمی و... تولید شده‌است که به خوانش داستان‌هایی با موضوع شهید سلیمانی  از دو کتاب «سلیمانی عزیز» و «حاج قاسم» با مدت زمان دو تا سه دقیقه می‌پردازد و در اولین سالگرد شهادت سردار دل‌ها از شبکه‌ رادیویی جوان و شبکه‌های سیما پخش خواهد شد.

شبکه رادیویی جوان چندین مستند رادیویی نیز به همین مناسبت تولید کرده است؛ دو مستند "سرباز جمهور" که به چهره ملّی شهید سلیمانی و فعالیت‌های ایشان در حوادث مختلف از جمله سیل خوزستان و "جهان مرد" که به چهره بین المللی و نقش این شهید والامقام در آزادسازی آمرلی می‌پردازد، در گروه جامعه رادیوجوان و نیز مستندهای "بدون مرز" به مدت ۱۵ دقیقه و "از نگاه یاران" در ۱۰ قسمت با موضوع مقاومت و روایت زندگی پرافتخار سپهبد سلیمانی در گروه سیاسی رادیوجوان تولید شده که هر روز تقدیم شنوندگان می‌شوند.

همچنین این شبکه رادیویی ترانه «تازه شروع شد» را به مناسبت شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، با خوانندگی و اجرای جمعی از گویندگان خود تولید کرده‌است که نماهنگ آن در این هفته از شبکه‌های سیما پخش و در فضای مجازی و شبکه‌های اینترنتی منتشر می‌شود. 

برنامه‌های رادیو جوان روی موج اف ام ردیف ۸۸ مگاهرتز پخش می‌شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس