به گزارش مشرق، سیدمحمود رضوی، مشاور رسانه‌ای قالیباف در توییتر نوشت: چه غربگراها خوششان بیاید و چه نیاید، واکسن کرونا توسط یک‌ نهاد انقلابی (ستاد اجرائی) ساخته شد و دکتر عسگری معاون ستاد و خانم مخبر دختر رئیس ستاد اولین نفرات داوطلب برای تست بودند، آیا غربگراها هم همینطور عمل میکردند یا اول واکسن بر روی مردم عادی تست می‌شد؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • DE ۰۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
    9 0
    همینو میخواستم بگم. « غربگرا بودن » یک فرد به طور شخصی رو کار ندارم که خوب هست یا بد...چون خودم غربزده هستم...ولی « حضور رسمی افراد غربگرا در جایگاههای مسئولیت و مدیریت و حکومت » حتما بد هست و خیلی هم بد هست و بارها تجربه کردیم.... باید مجلس قانون بگذاره که یک شرط به شروط شورای نگهبان برای ثبت نام انتخابات ها اضافه بشه که فردی که میخواد امور مردم ایران رو مدیریت کنه ، باید « غرب_گرا_نباشد».. اصلا یکی از سوگندهای رسمی مسئولان هم همین باید باشه... هر کسی میخواد در «جمهوری اسلامی» رسما وارد بشه باید صیغه مخصوص قسم (صیغه قسم دروغگوکُش) رو که در روایات آمده رو رسما بگه ( تا اگر سوگند دروغ خورد سقط بشه) و متن سوگند اینطوری باشه که : « (صیغه قسم دروغگوکُش).... که من ایران را دوست دارم و از دشمنان ایران، بیزار هستم. و خصوصا من از خط مشی سردمداران جوامع غربی و آمریکا و رژیم صهیونیستی که علنا جامعه بشری را به سوی انحطاط سوق داده اند بیزارم و دوری میکنم. و من منفعت جمعی مردم ایران را بر منفعت شخصی خود، ترجیح میدهم، به طوریکه اگر مجبور شوم بین این دو مورد، یکی را انتخاب کنم، منفعت شخصی خود را قربانی منفعت جمعی مردم ایران میکنم. و من اگر لازم باشد مال و جان و آبروی ظاهری خود را برای دفاع از مال و جان و آبروی مردم ایران فدا کنم، این کار را میکنم.» این سوگندها باید در متن سوگند گنجانده بشه. تنها راه نجات جامعه اینه که افرادی مسئولان جامعه باشند که همگی مثل رهبری، شجاع و فداکار و عاشق ملت ایران باشند. اصلا امام و شهیدان هم همینطوری بودن.
    • عبدالله مومن IR ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
      17 0
      با تفکر غربگدایی و غرب گرایی ست که یک مسئول غربگدا و غربگدا رای می آورد.
  • IR ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
    10 0
    واکسن خارجی روی جهان گیری ودژپسند امتحان کنند
  • بهمن IR ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
    4 6
    این چه آدم بیخود وبی مسئولیت هست چرا نمیفهمد وحدت اولین نیاز کشوراست یعنی چی که مسئولین بهداشت کشور را غربگرا بخوانی همانا نکه درخط مقدم جهادسلامت مردم واقعا جانفشانی کردن نشته توی خونه زخم زبون میزنه خیلی نامردی هست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس