کد خبر 1161438
تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۵
شناورز خوارزم

معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: با تلاش تیم‌های جستجو جسد یکی دیگر از سرنشینان لندینگ کرافت واژگون شده خوارزم پیدا شد.

به گزارش مشرق، معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت:پس از گذشت ۵ روز از واژگون شدن لندینگ کرافت خوارزم در آب‌های خلیج فارس (حوالی جزیره لارک) صبح امروز جسد یکی دیگر از سرنشینان مفقود شده این شناور پیدا شد.

بیشتر بخوانید:

جستجو برای یافتن خدمه لندینگ کرافت خوارزم ادامه دارد

مکی زاده افزود: جسدی هم که روز گذشته پیدا شده بود، متعلق به یاسر مانع بو حمیدی است.

او گفت: تیم‌های جستجو و نجات دریایی متشکل از نیروی دریایی سپاه، نیروی دریایی ارتش، دریابانی، اداره بنادر و دریانوردی هرمزگان و نیروهای گارد ساحلی کشور عمان همچنان در حال جستجو برای پیدا کردن ۵ سرنشین دیگر این شناور هستند.

لندینگ کرافت خوارزم حامل ۱۵ دستگاه بیل مکانیکی روز جمعه ۵ دی از بندر شناص کشور عمان عازم بندرعباس بود، که در حوالی جزیره لارک دچار حادثه شد و ۷ سرنشین آن مفقود شدند که تاکنون جسد ۲ نفر پیدا شده است.

۶ نفر از سرنشینان شناور غرق شده خوارزم به نام‌های محمد عسکری زاده، فرزاد غلام رضایی، ستار صفری سکل، مصطفی بهادری، یاسر مانع بو حمیدی و موید عبدلیان پور ایرانی هستند و یک نفر نیز (اجین جانسون) تبعه کشور پاکستان است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • پری IR ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
    2 0
    یماه با مرگ گروهی ملوانان و کوهنوردان شروع شد
  • IR ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
    7 1
    خدا رحمتش کنه
  • IR ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
    1 0
    یک پلاسکو پوسیده خراب شده بود دولت و عوامل نفوذی شان در صدا و سیما یک هفته به صورت زنده از پلاسکو تصویر پخش کردن بعد دولت از بیت المال خرج کرد و سینمایی پلاسکو را سفارش داد تا قالیباف رو از چشمها بندازه اما کشتی سانچی با میلیونها بشکه نفت و بیت المال در همین دولت زیر اب رفت کسی صداش در نیومد هواپیما در کردستان در منطقه کوهی سقوط کرد کسی صداش در نیومد لندینگ کرافت زیر اب رفت کسی صداش درنیومد.
    • ناشناس IR ۰۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
      0 0
      دقیقا زدی تو خال . دمت گرم .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس