حمایت مدیرعامل و رییس هیات مدیره باشگاه از فکری

«اسماعیل خلیل‌زاده» رییس هیات مدیره و «احمد مددی» مدیرعامل باشگاه استقلال امروز با حضور در تمرینات آبی‌پوشان ضمن حمایت قاطع از «محمود فکری» از بازیکنان خواستند که به شایعات توجه نکنند.

به گزارش مشرق،  آخرین تمرین تیم فوتبال استقلال پیش از دیدار برابر گل‌گهر سیرجان در چهارچوب لیگ برتر باشگاه‌های ایران در مجموعه ‌ورزشی نفت تهرانسر برگزار شد.

دیدار تیم‌های استقلال و گل‌گهر سیرجان فردا (چهارشنبه) از ساعت ۱۶:۲۰ برگزار میشود.

«محمود فکری» امروز (سه‌شنبه) پیش از اینکه تمرین استقلال شروع‌ شود خطاب به شاگردانش گفت: ما برای پیروزی مقابل گل‌گهر به سیرجان خواهیم رفت و می‌خواهیم برنده شده و سه امتیاز کامل این مسابقه را به دست آوریم.

بازیکنان تیم استقلال در تمرین امروز برای دقایقی نرم دویدند تا بدن‌های‌شان برای تمرین اصلی گرم و آماده شود.  دروازه‌بان‌های استقلال زیر نظر بهزاد سعید عزیزیان به تمرینات اختصاصی پرداختند.

بازیکنان استقلال تحت هدایت محمود فکری به تمرینات تاکتیکی پرداخته و آخرین تاکتیک‌های خود را پیش از بازی با گل‌گهر سیرجان در زمین مرور کردند. بخش پایانی تمرین استقلال به بازی فوتبال اختصاص داشت.

بیشتر بخوانید:

احتمال شکایت استقلال از تراکتور در دادسرا به اتهام جعل

«اسماعیل خلیل‌زاده» رییس هیات مدیره و «احمد مددی» مدیرعامل باشگاه در محل تمرین آبی‌پوشان حاضر شدند و تمرین این تیم را از نزدیک نظاره کردند.

پس از حضور خلیل‌زاده و مددی، «محمود فکری» در جمع بازیکنان گفت: ضمن خیر مقدم به آقایان مددی و خلیل‌زاده و تشکر بابت حضورشان در تمرین امروز، به طور حتم حضور شما عزیزان به ما دلگرمی می‌دهد. به امید خدا با تلاش شما و بازیکنان تیم را به بالای جدول می‌رسانیم. مشکلاتی در نحوه بازی داریم ولی حتم دارم که به زودی شرایط ما بهتر می‌شود چون در این مدت تمرینات بسیار خوبی داشتیم. من به تیمم‌ خیلی امیدوارم و ان‌شاءالله اتفاقات خوب به زودی رقم می‌خورد و دل هواداران شاد می‌شود.  

در ادامه «احمد مددی» مدیرعامل استقلال خطاب به بازیکنان و کادر فنی گفت: خوشحالم که امروز در کنار شما هستم و شما را با انرژی و سرحال می‌بینم. امیدوارم با وحدت و اتحاد بین همه ما، بتوانیم کار را به بهترین نحو جلو ببریم. در خصوص مطالبات شما هم در هیات مدیره مصوب شد تا با تامین منابع مالی، خیلی زود به شما پرداختی داشته باشیم.

وی افزود: نکته دیگر اینکه در جلسه روز گذشته هیات مدیره مصوب شد تا حمایت قاطع همچون گذشته از فکری سرمربی تیم داشته باشیم. ما از او حمایت می‌کنیم. اعتقاد داریم که او می‌تواند استقلال را به روزهای درخشانش برگرداند. نقشه راه ما قهرمانی است. مشکلاتی وجود دارد و راجع به این مشکلات در هیات مدیره بحث و گفت‌وگو می‌کنیم. این مشکلات هم از گذشته بوده و به طور قطع با کمک شما می‌توانیم این مشکلات را حل کنیم. سه فینال پیش رویمان است و از شما می‌خواهم تمرکزتان روی پیروزی در این سه بازی باشد و ما هم در کنار شما هستیم. ان‌شاءالله با هدایت سرمربی تیم به هدفمان که قهرمانی است، می‌رسیم.

همچنین «اسماعیل‌ خلیل‌زاده» رییس هیات مدیره استقلال دقایقی صحبت کرد و گفت: من هم به شما عزیزان خسته نباشید می‌گویم. بحث ما حمایت همه جانبه از شما و سرمربی تیم است. به شایعات توجه نکنید. عده‌ای که مریض هستند این شایعات را می‌سازند. ما از فکری حمایت می‌کنیم و از شما هم حمایت می‌کنیم. مشکلات شما را هم می‌دانیم و قول می‌دهم که مشکلات به زودی حل می‌شود.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
    1 0
    نفوذی های وزیر بایدم از فکری حمایت کنند چون میدونن استقلال با فکری موفق نمیشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس