کد خبر 1161255
تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۱
ترامپ باز هم مدعی تقلب در ایالت پنسیلوانیا شد

رئیس جمهور آمریکا که همچنان از پذیرش شکست خود در انتخابات ریاست جمهوری سوم نوامبر این کشور خودداری می کند در پیامی توئیتری ادعای تازه ای درباره تقلب در ایالت پنسیلوانیا مطرح کرد.

به گزارش مشرق، رئیس جمهور آمریکا ادعای تازه ای درباره تقلب انتخاباتی در ایالت پنسیلوانیا مطرح کرد.

بیشتر بخوانید:

نماینده جمهوری‌خواه از پنس شکایت کرد

دونالد ترامپ که همچنان از پذیرش نتایج انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا خودداری می کند در صفحه توئیتر خود نوشت: خبر فوری، در پنسیلوانیا ۲۰۵ هزار رای بیشتر از تعداد شرکت کنندگان داشته ایم. همین مورد می‌تواند موجب چرخش آرا به سمت رئیس جمهور ترامپ شود.

این در حالی است که توئیتر پیامی با مضمون «پیروزی جو بایدن در انتخابات ریاست‌جمهوری توسط مسئولان انتخابات تایید شده است» را به توئیت ترامپ الصاق کرد.

دیوان عالی آمریکا ماه گذشته درخواست جمهوری‌خواهان ایالت پنسیلوانیا برای لغو پیروزی «جو بایدن» نامزد حزب دموکرات در این ایالت را رد کرده بود.

بیشتر بخوانید:

بایدن رفتار پنتاگون با تیم انتقالی را غیرمسئولانه خواند

ایالت پنسیلوانیا یکی از ایالت های کلیدی آمریکا در انتخابات بود که شمارش آرای آن نزدیک به سه روز پس از انتخابات به طول انجامید.

ترامپ در ابتدای شمارش آرا از جو بایدن نامزد دموکرات‌ها در این ایالت پیش بود اما با شمارش آرای پستی یکباره عقب افتاد و در نهایت بایدن پیروز کسب آرای الکترال کالج پنسیلوانیا شد.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس