کد خبر 1161074
تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۹
چرا پالایشی یکم را در پرتفو نمی‌بینیم؟

امروز دوشنبه ۸ دی ۹۹ قیمت پایانی هر واحد از پالایش یکم بعد مدت‌ها با رشد ۶ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۸ هزار و ۷۱۲ تومان معامله شد.

به گزارش سرویس بورس مشرق، نمادهای پالایشی امروز از نخستین دقایق بازار با افزایش مطلوب تقاضا مواجه شده و به صفوف خرید رسیدند و در پایان معاملات شپنا با ۱۲۰۶ واحد و شتران با ۱۰۰۱ واحد از نمادهای تاثیرگذار بر رشد شاخص کل بودند و دیگر نمادهای حاضر در صندوق پالایشی یکم شبندر (۴.۸۱ درصد) و شبریز (۴.۰۸ درصد) امروز با رشد قیمت مواجه شدند.

بیشتر بخوانید:

ارزش روز سهام عدالت و دارایکم +جدول

شرکت پالایشگاه نفت اصفهان با نماد «شپنا» با جابجایی بیش از ۳۳۵ میلیون سهم به ارزش بیش از ۴۶۰ میلیارد تومان بیشترین ارزش معاملات بازار امروز را به خود اختصاص داد.

ارزش پالایشی یکم ۸ دی ۹۹

امروز دوشنبه ۸ دی ۹۹ معاملات سهم پالایش قیمت پایانی هر واحد از پالایش یکم با رشد ۶ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۸ هزار و ۷۱۲ تومان معامله شد تا ارزش ۵۰۰ واحد از دومین ETF دولتی به ۴ میلیون و ۳۵۶ هزار تومان افزایش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از پالایش یکم با افزایش ۷.۴۱ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۸ هزار و ۸۲۸ تومان معامله شد.
این در حالی است که هر واحد از این صندوق به متقاضیان به قیمت ۱۰ هزار تومان و در مجموع ۵۰۰ واحد از آن به قیمت ۵ میلیون تومان فروخته شده بود.

منبع:نبض بورس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
    4 0
    انشاالله به یاری خدا ضرر و زیان همه ی خریدارا جبران بشه
  • علی خان IR ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
    2 0
    من همچنان سکوت می کنم،،
  • IR ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
    3 0
    بر مسببینش.......
  • IR ۲۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
    1 0
    جمع کنید این مسخره بازیارو برگردونید رو همون 10 تومن بفروشیم پول قرض کردم مسخره کردین خودتون رو... لواشک میخری فرداش قیمتش چند برابر میشه این عوض اینکه بره بالا قیمتش میاد پایین آخه کدوم عقل ناقصی این رو قبول میکنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس