وام نمایه

رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی شهر تهران درباره جزئیات اعطای وام ۵۰ میلیون تومانی به بازنشستگان توضیحاتی داد.

به گزارش مشرق، علی دهقان‌کیا، رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی شهر تهران، درباره جزئیات اعطای وام ۵۰ میلیون تومانی به بازنشستگان تأمین اجتماعی، اظهار کرد: طبق توافقی که با بانک رفاه غرب تهران داشتیم، قرار شد که سهمیه‌ای را برای وام ۵۰ میلیون تومانی بازنشستگان تأمین اجتماعی در نظر بگیرند.

بیشتر بخوانید:

حقوق کدام دسته از بازنشستگان افزایش می‌یابد؟

وی با بیان اینکه برخی از بازنشستگان تأمین اجتماعی در پرداخت ودیعه مسکن با مشکل مواجه بودند، افزود: ۶۰۰ سهمیه از بانک رفاه دریافت کردیم و فقط به ۳۵۰ نفر از بازنشستگان تأمین اجتماعی وام ۵۰ میلیون تومانی اعطا شد و بعد از آن بانک اعلام کرد که به سایر افراد وام ارائه نشده و اعطای وام ۵۰ میلیون تومانی به بازنشستگان لغو شده است.

رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی شهر تهران درباره جزئیات شرایط وام ۵۰ میلیون تومانی، تصریح کرد: این وام ۵۰ میلیون تومانی با سود ۱۸ درصد بود که فقط به یک ضامن بازنشسته نیاز داشت. همچنین بازنشستگان باید بالای ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان حقوق دریافت می‌کردند تا این وام به آن‌ها اعطا می‌شد.

دهقان‌کیا خاطرنشان کرد: هرچه به شب عید نزدیک می‌شویم، بانک‌ها به پول نقد بیشتر نیاز دارند، به همین دلیل از اعطای وام امتناع کردند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
    0 0
    که چه کنند با ۵۰ میلیون؟؟؟!!!.......
  • IR ۰۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
    0 0
    سلام، از نویسنده محترم این گزارش و سایت محترم استدعامیشود، در رابطه با همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی و ظلمی که به آنها شده نیز گزارش تهیه نمایند، ظاهرا مدیران تصمیم گیر چون خودشان هم بازنشسته کشوری بوده یادرآینده خواهندبود 77 درصد به حقوق بازنشستگان کشوری که حدود 1/5 ملیون نفر هستند اضافه کرده اند، اما اضافه حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی که حدود 3/5 ملیون نفر می باشند فقط حدود12تا 15درصداست،این اجحاف و تبعیض چرا مورد توجه قرار نمی گیرد ضمن اینکه نادیده گرفتن جمعیت 3/5 ملیونی بازنشستگان تامین اجتماعی ، باعث سرخوردگی نسل جوان است ونه دلگرمی آنها، با تشکر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس