سرلشکر سلامی نمایه

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه ما فرمول‌های غلبه بر کرونا را پیدا کرده‌ایم و طرح شهید سلیمانی نقطه مرکزی این یافته جدید کشور است، تاکید کرد: ادامه این وضعیت مهم‌تر است.

به گزارش مشرق، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز (دوشنبه) در نشست دستاوردهای طرح تکمیلی مقابله با ویروس کرونا تحت عنوان «طرح شهید سلیمانی»، ما توانسته‌ایم از ارزش‌های اعتقادی مان به زیبایی کمک بگیریم تا آن را در ساختار و ساز و کار مدیریت یک بحران ملی مثل کرونا مداخله بدهیم و از آن تاثیرات شگفت انگیزی بسازیم.

بیشتر بخوانید:

غربالگری خانه به خانه برای مهار کرونا در طرح شهید سلیمانی

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه ساختار نظام اجتماعی ما به گونه‌ای است که مردم در مسائل بزرگ نقش اول را ایفا می‌کنند، گفت: البته محور اصلی تاثیرات حرفه‌ای این قضیه در اختیار پزشکان و پرستاران و کادر مدیریتی وزارت بهداشت و درمان است که باعث شده تا به امروز ما حتی یک بیمار رهاشده در پشت درب بیمارستان ها و یا کوچه و خیابان نداشتیم. اما چون این موضوع را فقط نمی‌توان با فرمول‌های درمانی درمان نمود حتما نیازمند یک حرکت اجتماعی بزرگ هستیم.

سرلشکر سلامی تاکید کرد: طرح غربالگری خانه به خانه شهید سلیمانی که محصول تفکر مشترک بین وزارت بهداشت و سازمان بسیج مستضعفین است و الحمدالله نقطه اصلی این ابتکار عمل جدید است و آمارها مبین این است که وقتی این حرکات میان دستگاه‌های مختلف همراستا می‌شود، آنوقت ما حتما موفقیت را تجربه می کنیم.

وی با تاکید بر اینکه شروع خوبی برای طرح شهید سلیمانی ثبت شده و بسیار افتخارانگیز است، عنوان کرد: اما ادامه این وضعیت مهم‌تر است و مادامیکه وضعیت به حال خود رها شود روند بیماری به سرعت شتاب و اوج می گیرد، نیازمند این است که تجربه های موفق را رها نکنیم و آنقدر استمرار پیدا کند تا بتوانیم همه چیز را کنترل کنیم.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه وضعیت امید بخش است و مسئله نشان می دهد که ما فرمول های غلبه را پیدا کرده ایم، گفت: رهیافت و رویکردهایی که می تواند بدون اینکه ما به واکسن برسیم شیب ابتلا را در مسیر نزولی قرار دهد پیدا شده و طرح شهید سلیمانی می تواند نقطه مرکزی این یافته جدید کشور ما باشد که منحصر به فرد در جهان است.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 14
  • IR ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
    3 7
    به محض اینکه تعداد فوتیها به زیر پنجاه نفر در روز برسه، همانند بهار، جناب رئیس جمهور و دوستان خواهان بازگشت نیروهای نظامی به پادگان‌ها و سپردن امور به دست دولتی‌ها خواهد شد، آخه کرونا درآمد خوبی برایشان دارد!
  • IR ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
    3 12
    خب خدا رو شکر ثابت شد بدون واکسن هم میشه آمارو اورد پایین محدودیت تردد ۹ تا ۴ هم بی تاثیر نبوده ؛)
  • IR ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
    0 3
    به برکت نام حاج قاسم عزیزمان و همت کادر درمان و بهداشت و سپاه و بسیج که با تلاش مجدانه عزم کردند . پشت این کار واقعا منحصر بفرد را تا پایان و غلبه بر ویروس منحوس گرفته و یکبار دیگر نشان دهند که عزم ملی در مواجهه با دشمن که اینجا کرونا کمتر از ایام جنگ از ما تلفات و خسارات نمیگیرد ضروری و انشاءاالله با موفقیت کامل همراه خواهد بود . ما مردم هم همانند دوران دفاع مقدس باید در صحنه حاضر باشیم و حتی المقدور با کمک های خود پشتیبان خانواده های متضرر و دارای مشکل متأثر از کرونا باشیم . این وظیفه عین جهاد است که با انجام آن مشکلات جامعه را که خود بخشی از آن هستیم در حد امکان خود بر طرف سازیم و خشنودی خداوند و توشه آخرت بدست آوریم.
  • پ IR ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
    0 4
    پرستاران و پزشکان هم جز مردم و همون مردم هستند دیگه امایی و تفاوتی وجود نداره طرح قاسم سلیمانی هم یک طرح مردمی ارائه داد ک این هم همان روحیه مردمی هست که بسیج و روحیه بسیجی و اعتقاد به بسیج و باور به بسیج که مکمل هم هستن و سیاسی نکردن بسیج
  • کارشناس IR ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
    6 1
    ویروس ضعیف شده و بیشتر افراد پیر یا بهبود یافته اند یا مرده اند. ملت هم رعایت میکنند . این وسط شما چه کاره هستید
    • IR ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
      0 1
      مردم رعایت میکنن؟این مرومو اگه ول کنی ۲۴ ساعته شمالن لطفا چرت نگو
    • SE ۰۵:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
      0 3
      خودت خوب میدونی که بدون کمک بسیج و همراهی کادر زحمتکش درمانی این قوس نزولی امکان پذیر نبود و نیست. همبن یک ماه پیش بود که آمار فوتی های ما با بی خیالی و سهل انگاری دولت در کنترل اوضاع به روزی ۵۰۰ هم رسیده بود. سوزش شما معلوم است از کجاست!
  • اکبر IR ۰۴:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
    5 0
    واقعا جزئیات این طرح چی بوده؟من خودم در سیستم درمان هستم، ام هیچ اسمی از این طرح تا به حال به گوشم نرسیده بود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس