کد خبر 1160889
تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۷
پوچتینو قراردادش را با پاری‌سن‌ژرمن امضا کرد

سرمربی پیشین تیم فوتبال تاتنهام با مدیران باشگاه پاری‌سن‌ژرمن برسر هدایت این تیم به توافق رسیده است.

به گزارش مشرق، پس از اینکه هفته گذشته توماس توخل از سمت سرمربیگری تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن اخراج شد، رسانه‌های فرانسوی از مائوریسیو پوچتینو به عنوان محتمل‌ترین گزینه جانشینی این سرمربی آلمانی یاد کردند.

اکنون فابریتزیو رومانو، خبرنگار شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت» خبر می‌دهد که مائوریسو پوچتینو 48 ساله که بین سال‌های 2001 تا 2003 برای پاری‌سن‌ژرمن بازی می‌کرد، با مسئولان این باشگاه به توافق نهایی رسیده است.

بیشتر بخوانید:

چراغ سبز امباپه برای رفتن به رئال +عکس

بر اساس ادعای رومانو، این سرمربی آرژانتینی حتی قرارداد خود با پاری‌سن‌ژرمن را امضا کرده و به زودی به طور رسمی به عنوان سرمربی جدید پاریسی‌ها معرفی خواهد شد.

این خبرنگار ایتالیایی در ادامه گزارش داد؛ باشگاه پاری‌سن‌ژرمن همچنین برای جبران فسخ زودهنگام قرارداد توخل به او غرامتی 6 میلیون یورویی پرداخت خواهد کرد.

پوچتینو که پس از اخراج شدنش از سمت سرمربیگری تاتنهام در ماه نوامبر 2019 دیگر هدایت تیمی را برعهده نداشته است، گفته می‌شود بازیکنانی همچون لیونل مسی، کریستین اریکسن و دله آلی را برای تقویت PSG مدنظر دارد.

سرمربی پیشین اسپانیول از سال 2014 هدایت اسپرز را بر عهده داشت و با وجود اینکه نتوانست با این تیم به‌عنوان قهرمانی برسد اما تاتنهام را تبدیل به یکی از باثبات‌ترین تیم‌های انگلیس کرد.

تاتنهام با سرمربیگری این مرد آرژانتینی، یک بار نایب‌قهرمان لیگ برتر شد و دو بار هم در جایگاه سوم، فصل را به پایان برد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس