کد خبر 1160851
تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۴
گزارش رسانه قطری از طوفان تغییرات زمستانی در الدحیل و احتمال جدایی رضاییان

روزنامه الرایه با اشاره به تغییرات گسترده زمستانی در الدحیل نوشت: نیمکت‌نشین ماندن رامین رضاییان نشان می‌دهد او جایی در برنامه‌های سرمربی فرانسوی تیم ندارد.

به گزارش مشرق و به نقل از الرایه قطر، طوفان تغییرات برای الدحیل از راه می‌رسد و با وجود بازگشت تیم به شرایط مطلوب و کسب نتایج مناسب و رسیدن به پله دوم جدول نشانه‌ها حاکی از این است که تغییراتی گسترده در نقل و انتقالات این تیم رخ خواهد داد خصوصا به منظور تقویت الدحیل برای حضور در رقابت های جام باشگاه‌های جهان.

بیشتر بخوانید:

الدحیل بدون رضائیان یاران ابراهیمی را درهم کوبید

انتظار می‌رود این باشگاه با نظر صبری لاموشی سرمربی فرانسوی به دنبال نام‌های تازه‌ای باشد که بتوانند الدحیل را تقویت کنند. یکی از تغییرات، خروج نام یوسف المساکنی از برنامه‌های لاموشی بوده که از زمان ورود مربی جدید نیمکت نشین شده است.

ماندن رامین رضاییان ایرانی و مهدی بن عطیه مراکشی روی نیمکت ذخیره‌های الدحیل نشان می‌دهد این دو بازیکن تقریبا از برنامه‌های سرمربی تیم خارج شده‌اند و نشانه روشنی است از تقویت احتمال جدایی آنها در نقل و انتقالات پیش‌رو.

در همین حال نام بازیکنان جدیدی برای پیوستن به الدحیل مطرح می‌شود از جمله فرجانی ساسی هافبک تونسی باشگاه الزمالک مصر و برخی نام‌های دیگر که در روزهای آینده اعلام خواهد شد. الدحیل تلاش می‌کند با تمام قوا وارد مسابقات جام باشگاه‌های جهان شود. این تیم در نخستین بازی خودش روز اول فوریه مقابل اوکلند سیتی نیوزلند قرار می‌گیرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس