واریز یارانه کمک معیشتی ۱۰۰ هزار تومانی به حساب جاماندگان

سخنگوی حمایت جبرانی معیشت کرونا از واریز کمک معیشتی۱۰۰ هزار تومانی به حساب جاماندگان خبر داد.

به گزارش مشرق، حسین میرزایی، با اشاره به پرداخت کمک معیشتی در ایام کرونا اظهار کرد: بر اساس لیست تهیه شده از سوی وزارت رفاه حدود ۳۴ میلیون نفر شامل ۳ میلیون و ۱۱۱ هزار و ۷۶ خانوار شامل ۸ میلیون و ۹۰۰ هزار و ۷۳۱ نفر از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی و ۸ میلیون و ۳۵۵ هزار و ۱۶۳ خانوار شامل ۲۵ میلیون و ۷۵ هزار و ۲۵۳ نفر کمک معیشتی دریافت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید:

دولت چگونه قانون پرداخت یارانه کالاهای اساسی مجلس را دور زد؟

وی تصریح کرد: بنابر مصوبه ستاد ملی کرونا تا پایان امسال و در ماه‌های آذر، دی، بهمن و اسفند ماه، کمکهای معیشتی به حساب خانوادهای اشاره شده واریز خواهد شد. نخستین مرحله از کمک‌ها در تاریخ ۲۷ آذر ماه از سوی سازمان برنامه و بودجه به حساب خانواده‌های مشمول واریز شد.

میرزایی درباره زمان واریز زمان بعدی کمک معیشتی در ایام کرونا گفت: بنا بر تصمیم اخذ شده احتمالاً در ۲۷ دی ماه مرحله دوم کمک‌ها به حساب ۳۴ میلیون نفر مشمول واریز خواهد شد.

سخنگوی حمایت جبرانی معیشت کرونا تصریح کرد: با توجه به اینکه تعدادی از مشولین در تاریخ ۲۷ آذر موفق به دریافت کمک معیشتی خود نشدند اقداماتی برای واریز سرانه ۱۰۰ هزار تومانی برای آنها انجام شد و رقم اشاره به حساب گروهی از جاماندگان واریز شد و برای بقیه مشمولان نیز واریز خواهد شد.

وی همچنین در پاسخ به این پرسش که احتمال دارد افراد جدید به لیست دریافت‌کننده کمک معیشتی در ایام کرونا اضافه شوند یا خیر، گفت: در این زمینه باید منتظر بمانیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 15
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 3
  • زهرا خدایاری جامع بزرگی IR ۲۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
    1 0
    سلام به ماکه واریز نکردند نمیدونم چرا؟
  • IR ۰۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
    0 0
    این آمار اصلا مشخص نیست چی به چی وبه چه زبان میخی هست!؟نمیشد بصورت جدول ارائه کنید!؟
  • احمدی IR ۰۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
    0 0
    یعنی کسایی که بیمه دارند وضعشون خوبه عالیه ههه نه اونایی که وقتشون روواسه بیمه ی که ارزشی نداره هدر نمیدن مثال مادرمن بعد فوت پدرم با۴بچه که سرپرستیشون روبه عهده داره ۱تومن بیمه ماهانه براش میریزه مستاجرهم هستن ازایشون واجب ترکیه ؟دولت جناب روحانی حق مردم روبدید گرونی بیداد میکنه کمرمون روشکستید
  • یکی از مردم IR ۰۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
    0 0
    این مسخره بازیها چیه؟ خوب به همه یارانه بگیرها بدن..همه دچرا مشکل شدند همه بخاطر گرونی و کرونا تو سختی و عذاب افتادن وظیفه دولته که جبران کنه همه کشورها دولتهاشون این کارو کردن!
  • IR ۰۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
    0 0
    سلام من بنده بیکارباچهارفرزندیکی ازفرزندانم معلول میباشدان هم دخترم هست هیچ مبلغی برامون واریزنشده نه وام یک ملیون تومنی
  • IR ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
    0 0
    لطفا بیمه پرداز و اضافه کنید خدارو خوش نمیاد ما بیمه پرداخت میکنیم بیمه کارگری که با بدبختیو قرض پرداخت میکنیم حقوق که نمی‌گیریم کارگریم بخدا
  • ناشناس IR ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
    0 0
    راننده های تاکسی خیلی وقته بیکارن بخصوص مشهدکه فقط راننده هااز زایران امام هشتم روزگار میگذرونن،چرا براشون نریختین مگه نگفتیم راننده های تاکسی هم هستن،پس چرا واریزنکردین مامستاجربادوتابچه وکرایه خونه دومیلیونی بایدازکجابیاریم چراانقدبی انصافین آخه
  • داوود سلطانی نسب IR ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
    0 0
    همش دروغ به خدا قسم من دو مرحله وام یک میلیونی را دریافت کردم بیمه و شغل ثابت هم ندارم صد هزار تومان برای من واریز نشده است نمیدانم تا کی باید صبر کنیم ظهور آقا..
  • فاطمه زارع پور IR ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
    0 0
    منم سرپرست خانواده هستم ن وام یک تومنی دادن.و ن کمک معیشتی
  • IR ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
    0 0
    ما یه خانواده 5 نفری هستیم آقام هیچ نوع بیمه ی ندارد معیشتی هم دریافت میکنیم ولی 100 تومان واریزنشد
  • IR ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    0 0
    مسئولین محترم کاش به جای این همه هیاهو وجنجال جمعیت خانواده ها روهم لحاظ کنند چرا که خانواده ها با جمعیت 6 نفر که فرزند دانشجو ومحصل دارند بااین وضعیت سخت اقتصادی قطعاهزینه زندگی این خانواده هابالا وبلکه سرسام آور خواهد بود در حالی که بعضی افراد سرمایه دار چون قابل شناسایی نیستن ازاین یارانه ها استفاده می کنند ولی خانواده هایی که مثلا شاغل هستن به راحتی شناسایی می شوند ودولت مردان سریع میگن اینا که تامین هستند اما اصلا به تعداد افراد خانواده که در چه سن وسالی هستن توجه نشده است این طرح قطعا بدون در نظر گرفتن تعداد افراد خانواده با طرح تعالی جمعیت خانواده ومشوق های آن در تضاد است ودر آینده مشکلات غیر قابل جبرانی برای کشور خواهد داشت.
  • سامان IR ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    0 0
    ما چی داریم به ماندادین.نه پول پیش داریم نه کار .نه درآمد
  • روح الله زارعی IR ۲۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
    0 0
    پول این ماه ما را نریختن چرا
  • مریم هدایت IR ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
    0 0
    من بی سرپرست هستم و دختر هم دانشجو هست فقط پسرم سر کار میرود فکر نمی کنید شامل بسته حمایتی 100هزار تومن باشیم با این گرانی بیش از حد واقعا احتیاج داریم
  • نجات عسگری IR ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    0 0
    ما تا بحال یارانه ۱۰۰ تومنی دریافت نکرده ایم یه کارگر ساده که بیکار هستم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس