کد خبر 1160163
تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۶
بهروان: با سمت مسئول مجوز حرفه‌ای مثل کارگر از زمین آب می‌کشیدم/با این شرایط درخواست میزبانی جام‌ ملت‌ها وعده است

مشاور سازمان لیگ و رئیس هیات فوتبال مازندران گفت: از ۲ ساعت قبل از بازی که داور زمین را بازدید کرد باران مرتب می‌بارید و من مثل یک کارگر مشغول پارو زدن برای بیرون زدن آب از زمین بودم.

به گزارش مشرق، غلامرضا بهروان در خصوص اتفاقات روز گذشته دیدار نساجی و پرسپولیس و همچنین وضعیت زمین چمن این مسابقه اظهار داشت: من خودم از صبح روز گذشته زیر باران در قائمشهر حضور داشتم و شرایط را به طور کامل دیدم. واقعیت فوتبال ما کمبود امکانات است. آنچه داشتیم را در طبق اخلاص گذاشتیم.

وی افزود: واقعیت این است که مردم مطالباتی دارند که بیشتر از امکانات ما است. ما از چند روز پیش می‌دانستیم که در روز بازی و حتی زمان برگزاری مسابقه بارندگی داریم و از شورای شهر و استانداری و شورای تامین و ... همه بسیج شدند تا مسابقه برگزار شود.اگر شما امروز به شمال بروید هوا بهاری و مطبوع است ولی دیروز در هواشناسی اعلام شده بود که هوا کاملا بارانی است.

رئیس هیات فوتبال استان مازندران تاکید کرد: از ۲ ساعت قبل از بازی که داور زمین را بازدید کرد باران مرتب می‌بارید و خود من مثل یک کارگر مشغول پارو زدن برای بیرون زدن آب از زمین بودم.شاید اگر بازی راغ برگزار نمی‌کردند امروز باید بازی انجام می‌شد ولی مشکلاتی مثل بازی های معوقه سازمان لیگ هم وجود دارد که دست همه را بسته است.

بهروان با تاکید بر اینکه نقد رسانه‌ها در مورد زمین مسابقه را می‌پذیرد خاطرنشان کرد: اگر کسی بگوید زمین بازی خراب بود من کاملا آن را قبول می‌کنم ولی این خیرالموجودین است. داور مسابقه تشخیص داد بازی برگزار شود وگرنه تصمیم برگزاری مسابقه بر عده شخص یا سازمان دیگری نیست.

وی در پاسخ به این سوال که آیا واقعا با این ورزشگاه‌ها ما باید درخواست میزبانی جام ملت‌های آسیا را بدهیم عنوان کرد:اگر از من می‌پرسید نه. یکی از گرفتاری‌های ما این است که وعده می‌دهیم. اگر از من سوال می‌پرسید با این امکانات نمی‌توانیم چنین کاری کنیم. مثلا قطر و ازبکستان رقبای ما برای کسب میزبانی هستند، شما ورزشگاه های کشور قطر را ببینید تا متوجه همه چیز شود. ۲ استادیوم این کشور جزو بهترین ورزشگاه‌های دنیا است. شاید مردم دوست داشته باشند ما میزبان باشیم ولی ورزشگاه‌های ما اصلا استاندارد نیست.

رئیس هیات فوتبال استان مازندران تصریح کرد: همین ورزشگاه آزادی از چند نقطه چکه می‌کند و مشکلات دارد.چمن مصنوعی همین استادیوم‌ها مثل موجود زنده است و باید از آن مراقبت شود. من رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای هستم ولی باید درون زمین آب بکشم. تازه بعد از این همه زحمت فلان تلویزیون و رسانه بیگانه در مورد ما حرف هم بزند. ورزشگاه وطنی متعلق به اداره کل ورزش و جوانان و شرکت توسعه و تجهیز است. آنها باید برای ساخت این مجموعه اقدام کنند نه ما.مثلا در مورد VAR صدا و سیما نیاز دارد ۲۷ دوربین در هر استادیوم وجود داشته باشد آیا صدا و سیما برای هر بازی ۲۷ دوربین دارد؟

وی تاکید کرد: خود من دیروز نگران سلامتی بازیکنان بودم و به مسئولان دو تیم گفتم زمین خیس است و مراقبت کنید تا مشکلی برای بازیکنان به وجود نیاید. متاسفانه زمانی که برای ورزشگاه وطنی سکو می‌ساختند کانال های خروج آب را بسته اند و راه خروج آب از زمین اصلا وجود ندارد. ما هر چه آب را به بیرون انتقال می‌دادیم دوباره به زمین بر می گشت. همه اینها را گفتم تا مشکلات را مردم بدانند.

بهروان در خصوص اینکه نصیرزاده ادعا کرده مجوز ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس باید باطل شود چون مالک این ۲ باشگاه وزارت ورزش است و از طرف دیگر سهیل مهدی عنوان کرده مجوز باشگاه تراکتور باید باطل شود عنوان کرد: هم آقای سهیل مهدی و هم آقای نصیرزاده درست گفته اند. در قانون به این موضوع تعارض منافع گفته می شود. قانون می‌گوید در یک لیگ نمی‌شود ۲ تیم داشت اما صحبت من چیز دیگری است. فرض کنید یک نفر خطایی کرده آیا نفر مسئول یک باشگاه دیگر باید بگوید ما هم خطا می‌کنیم؟ این کار نه از نظر حرفه‌ای درست است و نه از نظر اخلاقی.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • CA ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
    0 0
    بایستی یک شهر بدون ریزش باران و برف بازی انجام میشد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس