سردار تنگسیری نمایه

دریادار علیرضا تنگسیری طی بازید از جزایر تنب بزرگ و تنب کوچک بر آمادگی نیروی دریایی سپاه برای صیانت از مرزهای آبی و دفاع از منافع و امنیت ایران اسلامی تاکید کرد.

به گزارش مشرق به نقل از سپاه‌نیوز، سردار دریادار پاسدار  علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه همراه با تعدادی است فرماندهان و معاونین این نیرو  عصر امروز (جمعه پنجم دی ماه)  از جزایر تنب بزرگ و تنب کوچک در خلیج فارس،  بازدید کرد.

بنا به این گزارش دریادار تنگسیری در این بازدید ضمن بررسی آخرین وضعیت آمادگی رزم رزمندگان مستقر در جزایر و گفتگو با  آنان،  بر حفظ آمادگی توان رزم و هوشیاری و اشراف کامل اطلاعاتی بر حوزه محیط  ماموریتی تاکید کرد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه همچنین در گفتگویی اظهار داشت: هدف از این بازدیدکه در تداوم بازدیدهای قبلی و مشاهده عینی وضعیت منطقه نازعات برنامه ریزی شده  است، بررسی آخرین وضعیت توان آمادگی رزم  و همچنین عرض خداقوت و خسته نباشید به رزمندگان دریا دل می باشد.

دریادار تنگسیری تصریح کرد: الحمدلله بررسی های میدانی ما نشان می دهد نیروها در تمامی شرایط در سطح مطلوبی از  آمادگی برخوردار هستند و برای دفاع از مرزهای آبی و منافع و امنیت کشور عزیزمان آماده هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 2
  • احمد IR ۲۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
    5 1
    ترامپ بی شخصیت ونفهم درصورت هرگونه غلط واشتباه بهش قول میدم جنازه بن سلمان وسربازان اسیرش روی دستش خواهند ماند خدامیداند او عامل خوشبختی ماخواهدشد حالا خواهیم دید چه کسی برنده میشود . بیش ازهرزمانی دست یاری خداوند وفرشتگان جنگجویش را احساس میکنیم . درود وسلام برسربازان امام مهدی عج که فرمانده لشکر ایرانی وعراقی ویمنی ولبنانی وسوری خودشان هستند . این پیام وعده الهی است که بعدازهرسختی آسانی است . لعنت برروح سرگردان ترامپ ویارانش
  • IR ۰۵:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
    2 0
    سردار و دانشمندان ما را شهید کردند اونوقت میگید که آمادگی برای دفاع داریم ؟؟؟!!!!!! ما باید حمله کنیم . باید پایگاه آمریکا در امارات و بحرین را نابود کنیم .
  • IR ۰۵:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
    1 0
    الان بهترین زمان برای نابود کردن پایگاه های آمریکا در بحرین و امارات . ترامپ از ترسش داره زر میزنه . نباید این فرصت طلایی رو از دست بدیم .
  • ََReza Aslani IR ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
    0 0
    خدا قوت همیشه برای دلاوران شجاع غیرتمند ایران عزیز خدا قوت همیشه موفق و با سلامت باشید همیشه و پیشرفت های زیاد ان شالله
  • علیرضا IR ۰۷:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
    0 0
    سلام جناب تنگستری.. اگر آمریکا یا اسرائیل خطایی انجام دادند بهترین زمان برای انتقام عزیزانمان می‌شود وما ملت هم آماده ایم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس