رژیم اسرائیل|درگیری در فرودگاه بن گوریون؛ مسافران بازگشته از دبی حاضر نیستند به قرنطینه بروند

صدها نفر از مسافرانی که از دبی و چند کشور دیگر به فلسطین اشغالی بازگشته‌اند حاضر نیستند به مراکز قرنطینه ایجاد شده در هتل‌ها بروند.

به گزارش مشرق یانت پایگاه اطلاع رسانی روزنامه یدیعوت احارانوت خبر داد صدها نفر از اسرائیلی هایی که از دبی و چند نقطه دیگر به فرودگاه بن گوریون تل آویو آمده اند حاضر نیستند به هتل های قرنطینه ای که برای آنها تدارک دیده شده است بروند.

بیشتر بخوانید:

اعمال قرنطینه سراسری در سرزمین‌های اشغالی

به گزارش این رسانه عبری زبان ، بیش از دو ساعت است که درگیری لفظی شدیدی بین مسافران و مسئولین بهداشتی و امنیتی در فرودگاه ادامه دارد.

یانت به نقل از یکی از مسافران که در وسط سالن فریاد می کشید نوشت: آنها می خواهند ما را به زندان ببرند، این دولت شایسته هیچ توجه و احترامی نیست ، آقای (نخست وزیر) مطمئن باش دیگر کسی به تو رای نخواهد داد ، همین رشوه ، کلاهبردی و خیانت در امانت برای تو کافی است و این تنها چیزی است که ما در اینجا به دست آورده ایم.

خبرنگار این رسانه گزارش می دهد در حالی که بسیاری از مسافران اعلام می کنند کسی در فرودگاه پاسخگوی آنها نیست، شلوغ ترین قسمت سالن خروج بخش مشخص کردن استثناها است به طوری که همه می خواهند مستثنی شده و به جای رفتن به قرنطینه در خانه خود قرنطینه شوند.

جینی یکی از مسافران سه پروازی که از دبی در فرودگاه بن گوریون به زمین نشسته گفت : من به هیچ عنوان حاضر نیستم به هتل بروم ، این محال است که من از این هرج و مرج به یک هرج و مرج دیگر بروم، آنجا دقیقا یک زندان است، می خواهند تمام حقوق ما را از ما سلب کنند.

این در حالی است که چند ساعت پیش، پایگاه اطلاع رسانی معاریو در گزارشی از شرایط سخت و فجیع حاکم بر هتل های قرنطینه نوشته و آن را یک رسوایی بزرگ برای ساختار مدیریتی رژیم اسرائیل توصیف کرد.

به نوشته این پایگاه عبری زبان ، شرایطی که با زندانیان در زندان رفتار می شود محترمانه تر از رفتاری است که  با مسافران قرنطینه شده در این اماکن صورت می پذیرد.

گفتنی است شرایط در این مراکز به حدی سخت و غیر محترمانه است که باعث شد  ۳ روز پیش یکی از مسافران قرنطینه شده در این مراکز دست به خودکشی بزند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
    2 0
    سبحان الله... ولی این صهیونیستهای یهودی، وقتی میخورن زمین، حاضرن کل دنیا رو سینه خیز دور بزنن از بس بدبختند و اصرار دارند بر لجاجتشون... خدا روسیاه دنیا و آخرتشون بکند بزودی بحق محمد و آل محمد... این همه زجر دادن ملتها رو...
  • IR ۰۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
    4 0
    رسما باغ وحش است
  • IR ۰۷:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
    6 0
    نادان متمدن نما. به خودشون رحم نمیکنن چطور انتظار داریم به بقیه رحم کنند!
  • IR ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
    3 0
    براشون هتل گرفتن كه قرنطينشون كنن نميرن؟!! اينجا ما به صابكار ميگيم جون مادرت دو ساعت زودتر تعطيل كن تا مترو خلوته بريم خونه كرونا نگيريم ميگه عمرا
  • IR ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
    3 0
    آقا اعتراض کنین، بزنین شیشه های فرودگاه رو با همه وسایلش خرد کنین!! مگه نمیگین اسرائیل تنها دموکراسی خاورمیانه هست؟ از حق دموکراسی خودتون استفاده کنین دیگه!! آهان ، اون حق فقط تو ایران باید استفاده بشه؟؟! فهمیدم، اوکی!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس