کد خبر 1159655
تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۲
نیکزاد: حجت برای مذاکره مجدد‌ تمام شد/همت کنید تا مردانه در میدان مشکلات را مرتفع کنیم - کراپ‌شده

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ما سرباز ولایت و نوکر مردم هستیم و دغدغه مجلس شورای اسلامی معیشت مردم، اقتصاد کشور و کمک به دولت است.

به گزارش مشرق، علی نیکزاد عصر امروز در جمع مسئولان شهرستان سبزوار اظهار کرد: نمایندگان مردم شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد در مجلس شورای اسلامی با وحدت ستودنی امورات مردم حوزه انتخابیه خود را انجام می‌دهند.

بیشتر بخوانید:

نیکزاد: مجلس نمی‌خواهد وارد حاشیه شود

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی از نظر من سرباز ولایت است و ما در مجلس گوش به فرمان ولایت هستیم، افزود: ما سرباز ولایت و نوکر مردم هستیم و دغدغه مجلس شورای اسلامی معیشت مردم، اقتصاد کشور و کمک به دولت است.

بیشتر بخوانید:

آقای حقوقدان نباید علیه مجلس حرف بزند

وی با بیان اینکه برخی از قانون اساسی تفسیر درستی نمی‌کنند، بیان کرد: مجلس ناظر فعالیت‌های دولت است و ریل گذاری می‌کنیم.

نیکزاد ادامه داد: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی تحت فرمان ولایت خدمت می‌کنند و افرادی که زیر آرمان‌های انقلاب وارد کار می‌شوند، نباید به آرمان انقلاب لطمه وارد کنند.

وی تصریح کرد: شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی به ما یاد دارند، خدمت به خلق خدا داشته باشیم و کاری شود که به آرمان‌های انقلاب نزدیک شویم.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ما امروز نیامده‌ایم که در کار دولت دخالت کنیم چراکه باید گره‌ای از کار مردم باز کنیم، گفت: کاری که نمی‌توان انجام داد را نباید وعده بدهیم، در یک ماه آینده مصوبات این جلسه مورد بررسی قرار می‌گیرد و به قول‌ها باید عمل شود.

نیکزاد افزود: ۹۵ درصد مصوبات دوران فعالیت بنده در وزارت راه و شهرسازی را اجرایی کرده‌ام و امروز به صورتی میدانی در شهرستان‌های حوزه انتخابیه سبزوار حضور یافته ایم تا تصمیم‌گیری شود. 

وی در پایان یادآور شد: اگر در اجرای مصوبات این صورت تعللی صورت گیرد، وزیر مربوطه باید پاسخ بدهد.

خضریان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: نمایندگان مجلس بعد از تایید اعتبارنامه، نمایندگان ایران هستند و همه ما نمایندگان مردم ایران هستیم بنابراین باید پاسخگو به مردم باشیم.

وی با اشاره به مشکلات مطرح‌ شده در شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد، افزود: تمام مشکلات این شهرستان‌ها در یک سفر برطرف نمی‌شود و برای قول و وعده‌ها باید پایبند باشیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • سید فروزان CH ۲۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
    0 0
    دولت‌های اصلاح طلب عادت کردهاند به وجود مجلس احسنت و بله ،مانند دوران پهلوی و قاجار اینکه محلسی متعهد با نمایندگانی در خدمت مردم و طرز فکر انقلابی قانون اساسی را پیگیری و انجام دهند ،کاملا بر خلاف مصالح و اهداف وزیر الدولها و غربگدایان است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس