کد خبر 1159623
تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۸
افول آمریکا جنگ آمریکا

یک اقتصاددان تصویب بسته حمایتی برای مشکلات معیشتی آمریکا به خاطر کرونا را مزخرف خواند و گفت: این رقم‌ها کافی نیست و علاج واقعی داشتن روابط خوب با دنیا است که آمریکا در این زمینه شکست خورده است.

به گزارش مشرق به نقل از راشا تودی، به هر حال قانون گذاران آمریکا نهایتا با بسته حمایتی برای کمک به مشاغل و کارگران آسیب دیده موافقت کردند اما دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا، با انتقاد درخواست بسته‌های بیشتر کرده است. 

بیشتر بخوانید:

تنها موفقیت ترامپ در سیاست خارجی

بر اساس این گزارش بلافاصله پس از تصویب این بسته حمایتی، ترامپ تاکید کرد که این آن چیزی نیست که وی خواسته است. ترامپ حمایت ۶۰۰ دلاری را یک قانون مزخرف خواند و درخواست کرد  حداقل این میزان به ۲۰۰۰ دلار برای هر نفر یا ۴۰۰۰ دلار برای یک زوج افزایش یابد. 

در این میان ریچارد ولف، اقتصاددان دانشگاه ماساچوست، در خصوص این بسته اعلام کرد که به نظر می‌رسد این یک بازی سیاسی بین دو حزب است و طی این ماه‌ها ترامپ به عنوان محور اصلی این مذاکرات به حساب می‌آید.

ولف تاکید می‌کند که در قبال شغل‌های از دست رفته و درآمدهای از بین رفته، این که شما به مردم بسته ۶۰۰ دلاری یا ۲۰۰۰ دلاری بدهید، هیچ کدام کافی نیست و خجالت‌آور است و این یک راه حل واقعی برای مقابله با شرایط پیش آمده نمی‌باشد. 

وی تاکید کرد که علاج واقعی آن است که روابط خوبی با بقیه جهان وجود داشته باشد و این گزینه‌ای است که دولت‌مردان این کشور در آن شکست خورده‌اند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس