رسانه آمریکایی: اسرائیل چندین پیام را در خصوص ایران به بایدن منتقل کرده است

یک رسانه آمریکایی به نقل از منابع آگاه گزارش داد که رژیم صهیونیستی چندین پیام را در خصوص برجام و ایران به رئیس‌جمهور منتخب آمریکا منتقل کرده است.

به گزارش مشرق، پایگاه خبری اکسیوس به نقل از منابع آگاه گزارش داد که رژیم صهیونیستی اخیراً از طریق ژنرال مارک میلی رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح آمریکا -که هفته گذشته به سرزمین‌های اشغالی سفر کرده بود- چندین پیام را در خصوص ایران و برجام به جو بایدن رئیس‌جمهور آینده آمریکا منتقل کرده است.

یک مقام صهیونیست در این خصوص به پایگاه خبری اکسیوس گفته است: «ما می‌خواستیم پیام‌هایمان درباره ایران را از طریق کسی به دولت جدید منتقل کنیم که پس از ورود بایدن به کاخ سفید نیز همچنان در سمت خود باقی خواهند ماند و نقش مهمی در هرگونه تجدید نظر در سیاست‌های دولت [در قبال ایران و خاورمیانه] ایفا خواهد کرد.»

به نوشته پایگاه خبری اکسیوس، مقامات رژیم صهیونیستی به‌شدت از برنامه‌های احتمالی بایدن در قبال ایران نگران هستند، اما هنوز این فرصت را نیافته‌اند که با اعضای دولت آینده آمریکا ارتباط مستقیم برقرار کنند؛ به همین دلیل ژنرال مارک میلی می‌تواند برای آنها پلی برای ارتباط با جو بایدن باشد زیرا انتظار می‌رود وی پس از انتقال قدرت به جو بایدن همچنان در سمت خود باقی بماند.

ژنرال مارک میلی هفته گذشته به خاورمیانه سفر کرد و پس از دیدار با مقامات چندین کشور عربی وارد سرزمین‌های اشغالی شد. وی در سفرش به سرزمین‌های اشغالی با بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر، بنی گانتز وزیر جنگ و آویو کوچاوری رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی دیدار کرد.

پایگاه خبری اکسیوس به نقل از یکی از مقامات رژیم صهیونیستی که در جلسات سران این رژیم با رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح آمریکا حضور داشته، اعلام کرده است که مهم ترین پیامی که سران رژیم صهیونیستی به ژنرال میلی داده‌اند [تا به بایدن منتقل شود] این بوده است که دولت بایدن نباید برای بازگشت به توافق هسته‌ای سال ۲۰۱۵ (برجام) عجله کند، بلکه باید از اهرم تحریم‌هایی که دولت ترامپ در قالب سیاست موسوم به فشار حداکثری علیه ایران وضع کرده است، حداکثر بهره را ببرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس