کد خبر 1159152
تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۶
THE BEST مجازی شد، جایزه ناصر حجازی به صرف شام!

برگزاری جایزه ناصر حجازی با حضور بیش از ۱۰۰ نفر از چهره های ورزشی, هنری و اهالی رسانه تا ساعات پایانی شب، در شرایطی که تلاش های بسیاری برای کنترل اپیدمی کرونا شده, اوج کج سلیقگی شهرداری تهران است.

به گزارش مشرق، طی روزهای اخیر و درست در زمان همه گیری ویروس کرونا و فوت روزانه بیش از ۱۰۰ نفر و پشت سر گذاشتن روزهای سخت این اپیدمی همایشی تحت عنوان "دومین جایزه مرحوم ناصر حجازی" توسط شهرداری تهران و حجت نظری، عضو شورای شهر و هیات مدیره استقلال با حضور اهالی ورزش و هنر برگزار شد.

در شرایطی که ستاد مقابله با کرونا برای کاهش شیوع این اپیدمی اقدام به اعمال منع تردد وسایل نقلیه از ساعت ۲۱ کرده و مردم را از انجام کارهای غیرضروری در خارج از منزل و همینطور دروهمی های خانوادگی و دوستانه منع کرده، شورای شهر و شهرداری تهران این کار خارج از عرف اجتماعی در دوران این همه گیری را انجام داده است.

دوشنبه شب حدود ۵۰ تا ۸۰ نفر از چهره های ورزشی و هنری به همراه ۳۰ خبرنگار تا ساعت ۲۲:۳۰ در خانه افشار در حوالی دروازه دولت و روبروی دانشگاه خوارزمی به صرف شیرینی و شام در این مراسم حضور داشتند. از میان چهره‌های حاضر در مراسم باید به خانواده های مرحوم حجازی، پورحیدری، کاشانی، محمود فکری، پرویز مظلومی، احمد مددی، امیرآبادی، ابوالقاسم پور و ... اشاره کرد.

قطعا اسطوره هایی مانند حجازی، پورحیدری و کاشانی به واسطه سال ها حضور تاثیرگذار در صحنه ورزش و رویدادهای اجتماعی، از اهمیت بالایی میان مردم برخوردارند اما به خطر انداختن جان مردم با چشم پوشی از قوانینی که برای همه مردم جامعه الزامی است، چیزی جز بی توجهی افراد مشهور و دست اندرکاران به قوانین اجتماعی نیست.

حتی رویدادهای بزرگ دنیای هنر و ورزش مانند مراسم انتخاب برترین های فیفا (THE BEST)، جشنواره فیلم برلین، جشنواره فیلم فجر، مجمع فدراسیون فوتبال و ... هم به صورت مجازی برگزار شدند یا قرار است به همین شکل برگزار شوند تا مانع افزایش نرخ ابتلا به کرونا شوند.

در شرایطی که نهادهای مختلف از جمله شهرداری تهران در تلاش برای کاهش شمار مبتلایان به کرونا و قطع زنجیره این بیماری با اجرای درست و دقیق قوانین محدود کننده است، یک عضو شورای شهر با جشنواره ای که می توانست به صورت مجازی یا در زمان دیگری روی دهد، تمام رشته های مسئولان را پنبه می کند!

قطعا سلبریتی ها از جمله چهره های ورزشی و هنری در صورت رعایت قوانین محدودکننده برای کنترل این بیماری، تاثیرگذاری بیشتری برای ترویج این سبک از زندگی در زمان این اپیدمی داردو  به همین اندازه بی توجهی این قشر از جامعه جز افزایش تلفات و مبتلایان، هیچ سودی برای جامعه نخواهد داشت.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس