کد خبر 1158726
تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۴
تدابیر یحیی برای پرسپولیسِ بدون بشار

جدایی «بشار رسن» که یکی از مهره‌های ثابت این فصل ترکیب پرسپولیس بود، ابهاماتی را در جایگزین او در ترکیب پرسپولیس به وجود آورده است.

به گزارش مشرق، پس از نایب‌ قهرمانی پرسپولیس در آسیا، جدایی «بشار رسن» از اتفاقاتی بود که کادر فنی این تیم را برای پرکردن جای خالی این هافبک خوش فکر با مشکلاتی روبرو خواهد ساخت. در این زمینه «یحیی گل‌محمدی» سرمربی و «حمید مطهری» مربی پرسپولیس جدایی این هافبک را شوکی برای سرخپوشان عنوان کردند آن هم در شرایطی که تنها ۴ هفته از آغاز کار سرخپوشان در لیگ برتر می‌گذرد.

بیشتر بخوانید:

پرسپولیس دور بازیکن پرتوقع و پرحاشیه را خط می‌کشد؟

بشار یکی از ۲ بازیکنی بود که در لیگ قهرمانان آسیا در تمام  ۱۰ بازی برای سرخپوشان به میدان رفت. او در لیگ برتر هم تنها یک بازی برای پرسپولیس انجام نداد. این آمار نشان می‌دهد که او یکی از مهره‌های اصلی تیم گل‌محمدی محسوب می‌شده است. بازیکنی که در ۲ شهرآورد اخیر هم برای سرخپوشان موفق به گلزنی شده بود.

با این حال جدایی این هافبک عراقی، تغییراتی را در ترکیب پرسپولیس در پی خواهد داشت.

«سیامک نعمتی» که در بسیاری از دیدارها به عنوان مدافع راست، هافبک راست و حتی مهاجم سایه به بازی گرفته می‌شد، به نظر می‌رسد که در غیاب رسن به خط هافبک اضافه می‌شود و در کنار احسان پهلوان، میلاد سرلک و احمد نوراللهی کمربند پرسپولیس در میانه زمین را تشکیل دهند.

همچنین امید عالیشاه کاپیتان دوم پرسپولیس هم که در یک فصل اخیر نتوانسته به غیر از چند مسابقه، جایگاه ثابتی در ترکیب تیمش داشته باشد هم در پی این جدایی شانس بیشتری برای بازی پیدا خواهد کرد.

البته در پی اشتباه مهدی شیری در دیدار نهایی ابهاماتی هم در مورد آینده بازی او در ترکیب اصلی سرخپوشان وجود داشت اما یحیی گل‌محمدی به هیچ وجه قصد تغییر شیری را در این پست ندارد و قصد دارد از سیامک نعمتی در خط میانی استفاده کند نه دفاع راست.

تیم فوتبال پرسپولیس روز جمعه در دیداری معوقه از هفته پنجم لیگ برتر در قائمشهر به مصاف نساجی می‌رود.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • زندگیم فدای بازیکنان پرسپولیس IR ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۳
    1 0
    میخواستم از طرف یک هوادار بهتون بگم امید وارم به گوشتون برسه اینکه فقط باختتون رو تقصیر شیری میندازید شما الان خودتون دارید پرسپولیس رو دو دستی تقدیم به تیم مقابلتون میکنید شما تا اینجا امدید بقیشم میتونید برید برای هر یک اشتباه بازیکن بخایند از پرسولیس بیرونش کنید دیگه هیچی نمیمونه باید از این به بعد سرمون رو پایین بگیرم الانم هر بازیکنی رفته خاطره ی خوبی داشته نزارید خاطر هاشون به یک رویا تبدیل بشه امید داشته باشید بازم بازیکن های سابق تیم بر میگرددند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس