جانشين فرمانده نيروي زميني سپاه از برگزاري رزمايش بزرگ اين نيرو در سطح کشور در دي‌ماه خبر داد.

به گزارش گروه دفاع و امنيت مشرق به نقل از فارس، سردار عبدالله عراقي جانشين فرمانده نيروي زميني سپاه با اعلام خبر برگزاري رزمايش بزرگ نيروي زميني در دي ماه، اظهار داشت: طبق زمانبندي‌هاي مشخص، رزمايش‌هاي نيروي‌زميني را برگزار مي‌کنيم که در همين راستا رزمايش‌هايي در سطح کشور در دي‌ماه برگزار مي‌شود.
جانشين فرمانده نيروي زميني سپاه انجام اين رزمايش‌ها در راستاي حفظ و ارتقاي آمادگي رزمي نيروي زميني سپاه دانست و در خصوص حوزه جغرافيايي اين رزمايش گفت: حوزه جغرافيايي اين رزمايش سراسر کشور است و همه رده‌هاي نيروي زميني سپاه در مناطق خود اين رزمايش‌ها را برگزار مي‌کنند.
وي در بخش ديگري از سخنانش به منطقه جنوب‌شرق کشور و اقدامات سپاه در اين منطقه اشاره و تصريح کرد: نيروي زميني سپاه براي امنيت پايدار در منطقه جنوب‌شرق برنامه‌ريزي کلان کرده است.
جانشين فرمانده نيروي زميني سپاه با اشاره به حادثه سيل در پاکستان و تاثير آن در امنيت منطقه اظهار داشت: حوادثي مثل زلزله، سيل و ... برروي امنيت تاثير مي‌گذارد و ما هم در خصوص همه اين موضوعات و سيل پاکستان پيش‌بيني‌ها و تمهيدات لازم را انديشيده‌ايم و سيل پاکستان تاکنون مشکلي براي ما بوجود نياورده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس