کد خبر 1158382
تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۶
پرچم نمایه ایران و انگلیس

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: تمام پروازها به کشور انگلیس تا دو هفته آینده لغو گردیده است.

به گزارش مشرق، طبق اعلام روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، کاپیتان زنگنه به دنبال شیوع نوع جدیدی از ویروس کرونا در کشور انگلیس اظهار کرد: تمام پروازها به کشور انگلیس تا دو هفته آینده لغو گردیده است.

وی افزود: درخصوص ورود مسافران ازطریق کشورهای ثالث، اکثر مسافران از طریق شرکت هواپیمایی ترکیه وارد ایران می‌شدند که این شرکت نیز پروازهای خود به لندن را لغو نموده است. همچنین پرواز شرکت‌های هواپیمایی خارجی که اقدام به انتقال مسافران از لندن به تهران نمایند لغو می‌شود.

بیشتر بخوانید

وزیر بهداشت: پروازها به مقصد انگلستان را لغو کنید

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در خصوص احتمال ورود مسافر از مبدا لندن به تهران گفت: در نهایت اگر مسافر بیماری وارد کشور شود از طریق وزارت بهداشت قرنطینه می‌شود.

کاپیتان زنگنه در مورد پرواز به کشورهای اروپایی که احتمال شیوع ویروس جهش یافته در آن‌ها وجود دارد افزود: ما منتظر نتیجه گیری وزارت بهداشت هستیم و در صورت اعلام این وزارتخانه مبنی بر وجود این ویروس در کشورهای دیگر، قطعا پرواز به این کشورها نیز لغو می‌گردد.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
    1 0
    آقا ایول دارید
  • IR ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
    0 0
    چه عجب
  • جوجه تیغی بدنساز IR ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
    1 0
    پاشم برم دم سفارت برتانیا جان خون گریه کنم و به آتش دل خروار خروار شمع روشن کنم
  • GB ۲۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
    0 0
    نوشته لغو خواهد شد، نگفتن لغو شده. معلوم کی میخوان اجراییش کنن. شاید بعد از تعطیلات سال نو
  • سید فروزان CH ۲۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
    1 0
    بد شد ، تعطیلات کریسمس است و آقازاده‌ها و سلبریتیها نمیتوانند در مراسم کریسمس بروند منزل لندن آقایان اصلاح طلب ناراحت نباشید سال آینده بروید
  • IR ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
    0 0
    عربستان تمام ترددهای بین المللی خودش رو متوقف کرده دوستان رسانه ای خواهشا خواهشا این موضوع رو پیگیری کنید نوع جدید ویروس خیلی وقته که داره منتشر میشه و خیلی هم سریعتر عمل می کنه مضافا که روی پروتئین ویروس هم جهش اتفاق افتاده که خیلی جدی تر می کنه موضوع رو لغو پرواز تهران لندن و بالعکس کافی نیست. یک هفته مثل عربستان باید کلیه ترددهای بین المللی رو متوقف کنند جون مردم مهمه مخصوصا اینکه هدف این نوع جهش یافته بیشتر بچه ها هست. لطفا به خاطر بچه های خودتون و خودمون پیگیری کنید. ما فعلا واکسن نداریم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس